تریلر فصل 4 کاراگاه حقیقی

سریال true detective

اولین تریلر فصل 4 سریال کاراگاه حقیقی (True detective ) منتشر شد.

خلاصه داستان این فصل هم همانند فصل های دیگر دو بازیگر اصلی سریال به عنواه کاراگاه هستند که سعی میکنند جنایات مرموز را براتون برطرف کنند.

خلاصه فیلمنامه هنگامی که شب طولانی زمستان در انیس آلاسکا فرا می‌رسد، شش مرد که ایستگاه تحقیقاتی قطب شمال تسالال را اداره می‌کنند بدون هیچ ردی ناپدید می‌شوند. برای حل این پرونده، کارآگاهان لیز دانورز (با بازی جودی فاستر) و اوانجلین ناوارو (با بازی کالی ریس) باید علاوه بر مبارزه با مشکلات دورنی خود، حقایق تسخیر شده‌ای را که در زیر یخ‌های ابدی مدفون شده‌اند، جستجو کنند.

سه فصل قبلی این سریال با استقبال خوبی توسط بینندگان روبرو شده است و امید میرود این فصل از سریال هم بتواند با نظر مثبت بینندگان روبرو شود.

جودی فاستر، کالی ریس، جان هاوکس، کریستوفر اکلستون، فیونا شو، آنا لامب، ایزابلا استار لبلانک، فین بنت، آکا نیویانا و جوئل دی مونتگراند از جمله بازیگرانی هستند که در سریال کاراگاه حقیقی حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ایسا لوپز،وظیفه نوشتن و ساخت فیلمنامه فصل چهارم سریال کارآگاه حقیقی را به‌همراه آلن پیج آریاگا بر عهده دارد.

لوپز همچنین وظیفه کارگردانی چندین قسمت از سریال کاراگاه حقیقی را بر عهده داشته است. نیک پیزولاتو که وظیفه ساخت سه فصل اول سریال کاراگاه حقیقی را بر عهده داشته است، در ساخت فصل چهارم این سریال نقشی نداشته است. سریال کاراگاه حقیقی درواقع یک سریال درام جنایی است که هر فصل آن دارای داستان و شخصیت‌های متفاوتی است.

تریلر فصل 4 کاراگاه حقیقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *