تریلر فیلم اوپنهایمر

اوپنهایمر ساخته جدید کریستوفر نولان

اوپنهایمر یک فیلم در آستانه اکران و ساخته شده توسط کریستوفر نولان است. کریستوفر نولان در این فیلم وظیفه کارگردانی ، نویسندگی و تهیه کنندگی را بر عهده دارد.

نولان فیلم‌نامه این فیلم را بر اساس کتاب پرومته آمریکایی، پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر به رشته تحریر درآورده است.

خلاصه داستان فیلم:

فیلم دربارهٔ زندگی رابرت اوپنهایمر، فیزیکدان نظری آمریکایی است که به عنوان «پدر بمب اتمی» شناخته شده‌است.

کیلیان مورفی در این فیلم نقش رابرت اوپنهایمر را بازی میکندو از دیگر بازیگران این فیلم میتوان به امیلی بلانت ، رابرت داونی جونیور و مت دیمون اشاره کرد.

همانطور که از اسامی بالا هم مشخص هست همه بازیگران این فیلم سرشناس و جزو بهترین ها هستند و همین مورد هم باعث بالارفتن انتظارات از این فیلم خواهد شد.

انتظارات از این فیلم بسایر بالا هست و از همین الان خیلی ها معتقدند که این فیلم یکی از مدعی های اصلی دریافت اسکار سال بعد خواهد بود.

نکته قابل توجه این هست که از فیلم بی خوابی که در سال 2002 اکران شد تا به امروز تمام فیلم های نولان زیر نظر برادران وارنر بوده است اما به دلیل مسائل بوجود آمده در زمان همه گیری کرونا این فیلم توسط یونیورسال ساخته خواهد شد.

نکته قابل توجه دیگر در فیلم های کرستوفر نولان این هست که اقای نولان ترجیح میدهد در فیلم هاش به جای استفاده از جلوه های کامپیوتری از جلوه های واقعی استفاده کنید و این فیلم هم از این قاعده مستثنی نیست.

یکی از موارد مهمی هم که در ارتباط با این فیلم وجود دارد زمان اکران این فیلم است که مصادف است با اکران فیلم باربی و رقابت جالبی را باهم در باکس آفیس تجربه خواهند کرد.

هرچه باشد انتظارات از این فیلم بسیار بالا هست و همانطور هم که پیشتر گفته شد از همین الان خیلی ها این فیلم را نامزد جایزه اسکار امسال میدانند باید صبور بود و دید آیا در نهایت این فیلم میتواند نظر مخاطبین و منتقدان را جلب کند یا خیر.

تریلر فیلم اوپنهایمر

دومین تریلر منتشر شده از فیلم اوپنهایمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *