سریال جدید گرگ و میش

سری کتابهای گرگ و میش

لاینزگیت شرکت کانادایی که در ونکوور قرار دارد با سابقه درخشان خودش در فیلم سازی خبر از ساخت سریال جدید گرگ و میش داد.

که این سریال همانند مجموعه فیلمی خود از رمان گرگ و میش ساخته شده است . این رمان در سال 2005 توسط استفانی مایر نوشته شده است که با استقبال زیادی روبرو شد.

سه سال بعداز چاپ رمان قسمت اول این مجموعه ساخته شد و در روز اول اکران خود با فروش 35 میلیونی روبرو شد .

سینید دالی وظیفه نویسندگی این سریال رو بر عهده گرفته،به گفته ی خود سینید دالی با لاینزگیت هنوز دقیق مشخص نیست که قرار بازسازی براساس رمان‌های اصلی باشد .

یا اینکه داستان دیگری را در دنیای رمان‌های گرگ و میش دنبال خواهد کرد.

سریال گرگ و میش هنوز در مراحل ابتدایی خود است و به این ترتیب هنوز شبکه یا سرویس استریمی حق پخش آن را در اختیار نگرفته است. زیرا استودیو سازنده تصمیم دارد تا پیش از اینکه حقوق پخش سریال را واگذار کند توسعه پروژه را رهبری کند.

جدول زمانبندی برای ارایه  به خریداران احتمالی اعلام نشده است. منابع نزدیک به سریال می‌گویند که انتظار می‌رود مایر، نویسنده رمان‌ها در این اقتباس تلویزیونی نقش داشته باشد.

هنوز بازیگرهای این سریال هم مشخص نیست ایا بازیگر های دیگه ای در این سریال با ژانر خون اشامی و عاشقانه بازی میکنند یا خیر .

پیش از این ۵ فیلم گرگ و میش در مجموعه با بازی کریستن استوارت و رابرت پتینسون بیش از ۳.۴ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده بودند.

با اینکه رمانی‌های مایر با تحسین منتقدان مواجه شده‌ بود، اما فیلم‌های Twilight نقدهای متوسط و ضعیفی را دریافت کردند. 

به هر حال نظر مردم هم مهم هست باید ببینیم مثل فیلم میتونه نظر مردم جلب کنه یا خیر در مرحله بعد باید منتظر نظرات منتقدان باشیم ببینیم نظر ها مثبت هست یا خیر .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *