انتشار تریلر فیلم فلش

فلش-The Flash

تریلر فیلم فلش منتشر شد. این فیلم قرار هست در تاریخ 26 خرداد بر روی پرده های سینما به نمایش در بیاید.

در این فیلم شاهد این هستیم که شخصیت فلش (بری آلن) در حال تلاش برای تغییر روند گذشته و نجات جان مادرش هست. اما در طی این فرایند او با یک خود دیگر از فلش روبرو میشود یا بری آلن با بری آلن روبرو میشود. در این فیلم شخصیت زاد ، ژنرال زاد دشمن اصلی فلش هست که فلی همراه با بتمن و سوپرگرل در این فیلم مقابل او می ایستند.

ستارگان فیلم:

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، کرسی کلمونس، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو

کارگردان فیلم اندی موشیاتی هست. او سابقه کارگردانی دو فیلم نسبتا موفق IT را در کارنامه دارد.

ازرا میلر جزو معدود مواردی هست که جیمزگان تا این لحظه تغییری در آن ایجاد نکرده است. همانطور که شما هم میدونید ورود جیمزگان به دنیای DC باعث ایجاد تغییرات زیاد و کنسل کردن خیلی از فیلم های این دنیای کمیکی شد ولی این فیلم توانست مجوز ادامه ساخت و پخش را از جیمزگان دریافت کند.

Batman , Flash -بتمن و فلش

جیمزگان در ارتباط با این فیلم گفته است که این فیلم نقش مهمی در ادامه دنیای DC ایفا خواهد کرد و همچنین اذعان داشته که بینندگان از دیدن این فیلم لذت خواهند برد و تجربه فراموش نشدنی خواهند داشت.

معرفی مختصر شخصیت فلش:

یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب های دی سی کمیکس است. قدرت اصلی او سرعت ابرانسانی است.اثرات دیگر مانند نامرئی بودن به توانایی او در سرعت ارتعاش مولکولی مربوط می‌شود. فلش دارای یک لباس طلایی و قرمز خاص می‌باشد که در برابر مقاومت هوا و اصطکاک مقاوم است. همچنین او به صورت معمول لباس خود را به صورت فشرده در یک حلقه می‌گذارد.

او در یکی از کمیک ها در برابر شخصیت شزم شکست میخورد .

تریلر جدید منتظر شده از این فیلم

تریلر منتشر شده از این فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *