آنا د آرماس

آنا د آرماس
آنا د آرماس (آنا سلیا د آرماس کاسو)
تاریخ تولد : 30 آپریل 1988 – متولد شهر هاوانا در کشور کوبا
حرفه: بازیگر

آنا د آرماس دارای دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خودش است. او در 14سالگی برای حضور در مدسه ملی هنر در کوبا انتخاب شد و در رشته تئاتر تحصیل کرد.

او بازیگری را در کوبا با فیلم “گل رز از فرانسه” آغاز کرده است. او زمان بازی در این فیلم تنها 16 سال داشته است.این فیلم اولین تجربه آنا با آنتونیو تراسوراس بوده است. او در سن 18 سالگی از کوبا به اسپانیا و مادرید مهاجرت کرد تا بتواند حرفه بازیگری را به صورت حرفه ای تر پیگیری کند.

او بعد از بازی در فیلم “گل رز از فرانسه” در فیلم “مادریگال” و “بهشت گمشده” در سال 2007 ایفای نقش کرد.

او در سال 2007 تا سال 2010 در سریال “مدرسه شبانه روزی” که در شش فصل ساخته شده است ایفای نقش کرده است. این فیلم یکی از موفقیت های او به شمار میرود.

در سال 2011 او در فیلم “کوچه کور” مجددا با آنتونیو تراسوراس همکاری کرده است. این فیلم در ژانر ترسناک و هیجانی ساخته شده است.

آنا در سال 2013 در فیلم “فارادی” ایفای نقش کرده است. آنا د آرماس در این فیلم نقش کوتاهی داشته است.

سپس او در سال 2014 به لس آنجلس مهاجرت کرد .او قبل از مهاجرت در یک فیلم اسپانیایی به نام “برای یک مشت بوسه” ایفای نقش کرده است.

آنا د آرماس در فیلم “تق تق” در سال 2015 ایفای نقش کرد . او در این فیلم با بازیگر محبوب کیانو ریورز همبازی شده است. این فیلم در ژانر اروتیک ساخته شده است. در این سال او در فیلم “آنابل” مجددا و برای بار سوم با آنتونیو تراسوراس همکاری کرده است.

 در سال 2016 او در فیلم “سگ های جنگی” که فیلمی کمدی-جنایی بود ایفای نقش کرد. همچنین در فیلم “دست های سنگی” نیز ایفای نقش کرده است. او در این فیلم با رابرت دنیرو هم بازی شده است. این فیلم ، فیلم زندگی نامه ای است.

دلیل مشهوریت او بازی در فیلم “بلید رانر 2049 “که در سال 2017 ساخته شده است. او در این فیلم نقش یک ربات سه بعدی را بر عهده داشته است.در همین سال او در فیلم “بیش از حد” ایفای نقش کرد.

او برای بازی در فیلم “چاقوکش” نامزد جایزه گلدن گلوب شده است. این فیلم در آن سال با استقبال مخاطبین و منتقدین روبرو شد و بازی آنا در آرماس تونست در فیلم توجه ها رو به خودش جلب کند. او در همین سال در فیلم “مطلع” بازی کرد. بازی آنا د آرماس در این فیلم هم خوب بوده و فراتر از یک بازی کلیشه ای بوده است.

او در سال 2020 در فیلم “سرجیو” ایفای نقش کرد . بازی آنا د آرماس در این فیلم به مراتب از خود فیلم بهتر بوده به صورتیکه فیلم نتوانست با استقبال روبرو شود اما بازی آنا د آرماس در این فیلم با استقبال روبرو شد. آنا در همین سال در فیلم “شبکه زنبور” نیز ایفای نقش کرده است. همچنین او در این سال در فیلم “منشی شب” نیز ایفای نقش کرده است.

بعد از آن آنا د آرماس تجربه حضور در فیلم “زمانی برای مردن نیست” از سری فیلم های جیمز باند را بدست آورد. این فیلم هم پایانی بر جیمز باند دنیل کریگ بود و با استقبال خوبی روبرو شد.

بعد هم که یکی از فیلم هم مشهور بازی شده توسط او فیلم “بلوند” است. او در این فیلم در نقش مرلین مونرو بازی کرده است. او برای بازی در این فیلم توانست نامزد جایزه اسکار شود.این فیلم و فیلم مرد خاکستری در سال 2022 توسط او منتشر شده اند که فیلم “مرد خاکستری” با اینکه هزینه زیادی در بر داشت اما اصلا فیلم موفقی نبود.

آنا د آرماس در بلوند

فیلم “آب های عمیق” هم در سال 2022 از آنا پخش شد که در این فیلم او با بن افلک هم بازی بوده است. دلیل آشنایی و شروع ارتباط این دو نفر باهم این فیلم بوده است.

آنا د آرماس در فیلم آب های عمیق

اخیرا او در فیلم “روح شده” ایفای نقش کرده است . خیلی ها معتقد هستند این فیلم بدترین فیلم سال هست. شما میتوانید نقد این فیلم را درسایت ما بخوانید.

آنا د آرماس در فیلم روح شده

آنا د آرماس در زندگی شخصی زیاد موفق نبوده است . او در اولین تجربه ازدواج با مارک کلوتت ازدواج کرد . روابط این دو با فراز و نسیب های زیادی همراه بوده و بعد از مدتی از هم جدا شدند. بعد از این جدایی آنا به کوبا بازگشت و مدتی در آن جا زندگی کرد.

او در اواسط سال 2013 با دیوید ویکتوری کارگردان و فیلمنامه نویس در قرار بودند ولی این قرار ها در اواسط سال 2014 پایان یافت.

در سال 2015 تا 2016 با فرانکلین لات عامل استعداد یابی آمریکایی نامزد بود و در سال 2017 تا سال 2018 با آلژاندروپینیرو بلو ازدواج کرد.

در سال 2019 هم او با بن افلک رابطه ای را شروع کرد که این هم زیاد ماندگار نبود و همانطور که همه در جریان هستید بن افلک بلافاصله بعد از جدایی با جنیفر لوپز وارد رابطه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *