blade ساخت نسخه ای جدید از این مجموعه

blade poster

استودیوی مارول برای ساخت پروژه جدید Blade زمان بیشتری صرف خواهد کرد. پس از گذشت دو هفته از جدایی کارگردان بسام طارق، استودیو پروسه ساخت اثر ماجراجویانه خون آشامی با بازی ماهرشالا علی، بازیگر برنده اسکار را متوقف کرد.

blade

مارول به‌ طور موقت فعالیت‌های مربوط به تولید فیلم در شهر آتلانتا که قرار بود فیلم‌برداری این پروژه از ماه نوامبر آغاز شود را تعطیل می‌کند و در همان حال به دنبال یک کارگردان جدید می‌گردد تا وظیفه ساخت این عنوان را بر عهده بگیرد

یان دمانگ کارگردانی این سریال بر عهده دارد .

همه نگاه‌ها به سوی فیلم باز سازی شده معطوف شده که وقتی اکران میشه به نظر می‌رسه که ارزش تماشا کردن رو داشته باشه. هنوز در روزهای اولیه ساخت فیلم به سر میبریم و اطلاعات زیادی در مورد این پروژه وجود ندارد، اما ما چند جزئیات کلیدی برای به اشتراک گذاشتن درباره فیلم آینده MCU داریم. بنابراین ما همه چیزهایی را که تاکنون درباره فیلم جدید Blade می‌دانیم، از داستان و جزئیات بازیگری گرفته تا به‌روزرسانی‌های مربوط به فیلمبرداری و تاریخ اکران، گردآوری کردیم.

marvel

مایکل استاربری، نویسنده سریال When They See Us وظیفه نوشتن نسخه فعلی فیلمنامه فیلم Blade را بر عهده داشت که منابع نزدیک می‌گویند پیزولاتو هم‌اکنون در حال کار روی فیلمنامه نسخه استاربری است و چند هفته‌ای می‌شود که کار روی آن را آغاز کرده است. ماهرشالا علی، بازیگر برنده دو جایزه اسکار برای بازی در فیلم Moonlight و فیلم Green Book نقش اریک بروکس را قرار است در ریبوت فیلم Blade بازی کند. میا گاث، دلروی لیندو و آرون پیرس دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم بلید حضور داشته باشند.

When They see us

برخی شایعات آنلاین مبنی بر نامگذاری این فیلم Blade, the Vampire Slayer منتشر شده است. اما این چیزی نیست که اعلام شده باشد . واقعا بعید به نظر می رسد که مارول بخواد در این مسیر حرکت کنه. در حال حاضر، به نظر می رسه که نام فیلم فقط Blade خواهد بود.

علاوه بر به روز رسانی فیلمبرداری، پنل SDCC 2022 مارول همچنین فاش کرد که Blade در تاریخ 3 نوامبر 2023، درست بعد از هالووین وارد سینماها خواهد شد. با این حال، پس از اینکه فیلم کارگردان خود را از دست داد، فیلم نه ماه به تاخیر افتاد و به 6 سپتامبر 2024 موکول شد.

blade2024

یکی از بزرگ‌ترین لحظات کنفرانس مطبوعاتی مارول در تاریخ مراسم کامیک کان سن دیگو (Comic Con San Diego) بود. درحالی‌که همه انتظار داشتند که بازیگر اصلی سری فیلم‌های بلید، یعنی وسلی اسنایپز (Wesley Snipes) دوباره در نقش نیمه انسان – نیمه خون آشامِ ابرقهرمان ظاهر می‌شود، ماهرشالا علی یک گزینه بزرگ برای شرکت مارول محسوب می شود؛ زیرا او جاذبه و جدیت را به همراه می‌آورد که احتمالاً مخاطبان بیشتر و گسترده‌تری را به پروژه‌های آینده مارول جذب می‌کند.

Comic Con San Diego

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *