Twisted Metal انتشار اولین تریلر این سریال

poster Twisted Metal

پلی استیشن در چند وقت گذشته برخی از موفق‌ترین بازی‌های خود را برای سینما و تلویزیون اقتباس کرده است. در ماه‌های اول سال ۲۰۲۲ شاهد حضور «تام هالند» در نقش «نیتن دریک» در Uncharted بودیم. چند ماه پس از سال ۲۰۲۳ نیز سریال The Last of Us با بازی «بلا رمزی» و «پدرو پاسکال» پخش شد و بینندگان زیادی را به خود جذب کرد.حالا نوبت به سریال Twisted Metal است

انتونی مکی

جدیدترین اقتباس تلویزیونی پلی استیشن، یعنی Twisted Metal به‌زودی پخش خواهد شد و اکنون اولین پوستر رسمی آن منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

در این پوستر رنگارنگ، شاهد آنتونی مکی هستیم که در پشت فرمان یک ماشین جنگی نشسته است. همچنین ماشین بستنی‌فروشی Sweet Tooth نیز در پوستر دیده می‌شود که به دلقک نمادین این فرنچایز تعلق دارد.

نویسندگان این سریال، رت ریس (Rhett Reese)، پل ورنیک (Paul Wernick) ومایکل جاناتان (Michael Jonathan) هستند که پیش از این سابقه نویسندگی فیلم‌های Deadpool، Zombieland و سریال Cobra Kai را داشته‌اند. به گفته اسد قزلباش، رئیس استودیوهای PlayStation Productions، یک تیم باتجربه در حال کار روی ساخت سریال اقتباسی از این سری بازی محبوب هستند تا بار دیگر طرفداران بازی Twisted Metal با شخصیت‌های بازی محبوب‌شان دیدار کنند.

اولین پوستر سریال «فلز درهم تنیده» همچنین کامیون بستنی فروشی سوئیت توث را نیز به نمایش در می‌آورد که در بالای آن، یک سر دلقک آتشین به چشم می‌خورد و ظاهرا از جاده خارج شده است. این در حالی است که در پس‌زمینه نیز موشک‌ها به شکلی رنگارنگ و باشکوه به پرواز درآمدند.

بازی اوریجینال «توئیستد متال» داستان گروهی از شرکت‌کننده‌ها را روایت می‌کند که در یک رقابت طراحی شده توسط فردی سادیسمی به نام کالیپسو و در جهت سرگرمی مردم شرکت می‌کنند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. هر راننده باید با هر وسیله‌ای که در اختیار دارد، دیگر شرکت‌کننده‌ها را بکشد تا با برنده شدن در این رقابت بتواند بزرگترین آرزو خود را برآورده کند.

بازیTwisted Metal

نویسندگان فیلم ددپول (Deadpool) یعنی رت ریس و پل ورنیک توسعه سریال «توئیستد متال» را در دست داشتند و نویسندگی آن را نیز مایکل جاناتان اسمیت برعهده داشته است. ویل آرنت نیز قرار است شخصیت نمادین سوئیت توث را بازی کند.

در حال حاضر تاریخی برای پخش سریال «توئیستد متال» اعلام نشده اما تریلر این اثر امروز پخش شده است.

در این تیزر کوتاه جدید شاهد «جان دو»، شخصیت اصلی سریال (با بازی مکی) هستیم که در حال آماده کردن ماشین جنگی خود است. همچنین در قسمت‌هایی از تیزر، می‌توان نگاهی به دنیای Twisted Metal داشت که ظاهرا قرار است فضای آخرالزمانی تاریکی داشته باشد. در انتهای تیزر نیز شاهد Sweet Tooth هستیم که وظیفه صداپیشگی او را «ویل آرنت»، صداپیشه Bojack Horseman به‌عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *