Vampire Survivors در قالب یک انیمیشن سریالی تایید شد

Vampire-Survivors

پس از موفقیت بازی Vampire Survivors بالاخره ددلاین گزارش داده که ساخت سریالی انیمیشنی از بازی Vampire Survivors در دستور کار قرار گرفته است.

poster Vampire Survivors

لوکا گالانته، بنیان‌گذار شرکت Poncle با همکاری شرکت Story Kitchen مشغول تولید انیمیشن سریالی Vampire Survivors است.

حال طبق گزارش جدیدی که خبرگزاری ددلاین فاش کرده، به زودی شاهد ساخته شدن سریالی انیمیشنی از این عنوان خواهیم بود که توسط خالقین فیلم‌های جان ویک و سونیک تهیه می‌شود. دریک کوسلتاد و دمیتری جانسون که به عنوان خالقین آثار نام برده شده محسوب می‌شوند، با همکاری یکدیگر کمپانی استوری کیچن را پدید آورده و با لوکا گالانته قصد ساخت اقتباسی سریالی از بازی Vampire Survivors را دارند که فعلاً در مرحله پیدا کردن نویسنده به سر می‌برد.

لوکا گالانته درباره به وقوع پیوستن چنین اتفاقی اعلام کرده که:

عنوان Vampire Survivors بازی‌ای بود که آخرهفته‌های خود را به ساخت آن اختصاص داده بودم و مهمترین المان آن، داستانش می‌باشد. بنابراین ساخت سریالی انیمیشنی از بازی من به مانند رویایی است که هیچگاه حتی تصورش را هم نمی‌کردم. نمی‌دانم که سازندگان مجموعه تلویزیونی Vampire Survivors متوجه شده‌اند یا خیر اما حتی ۱ خون‌آشام نیز درر این بازی وجود ندارد! همکاری با آن‌ها برای من افتخار بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

game Vampire Survivors

تصویری از محیط بازی

Vampier survivors سال ۲۰۲۲ منتشر شد و علیرغم اینکه در نگاه اول یک بازی کاملا ساده به‌نظر می‌رسد، توانست به موفقیت بزرگی دست پیدا کند. البته Vampire Survivors دقیقا یک بازی داستان‌محور نیست، بنابراین باید ببینیم که سریال تلویزیونی آن بر چه اساسی ساخته خواهد شد. همچنین در هالیوود، معاملات زیادی برای ساخت سریال و فیلم‌های جدید انجام می‌شود و بسیاری از آن‌ها هرگز ساخته نمی‌شود.

Vampire Survivors

همه منتظر این هستیم که ببینیم این انیمیشن هم میتونه مانند بازیش عمل کنه و موفقیت های زیادی رو به دست بیاره

هر موقع اخبار دقیق تری در دسترسی قرار بگیره حتما براتون قرار میدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *