نقد انیمیشن مینیون ها :ظهور گرو

مینیون ها -Minions

کارگردان: Brad Ableson , jonathan del val , Kyle Balda

نویسندگان : Brian Lynch,Matthew Fogel,Cinco Paul

ژانر: خانوادگی ، کمدی ، ماجراجویی

زمان انیمیشن : 87 دقیقه

قابلیت دیدن با خانواده : بله

مینیون‌ها ظهور گرو یک انیمیشن کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ است ، که از فرنچایز من نفرت انگیز هست.

 این انیمیشن دارای محبوبیت زیاد است و نکته ای که وجود دارد این است که مینیون ها با شلوار و پوششی که دارند و با نوع حرف زدنی که دارند به نظر اسپانیایی هستند. این ویژگی های نام برده شده چیز هایی است که باعث میشود طرفداران این انیمیشن از آنها سیر نشوند.

موردی که وجود دارد این است که داخل تمامی انیمیشن های ساخته شده از مینیون ها تا به امروز ، این است که این موجوادات اشتباهات فراوان خود را به با فداکاری و شجاعت درست میکنند. و نکته ی آموزنده مهمی هم که برداشت میشود این است که هرچقدر هم اشتباه کنیم مهم نیست اگر بتونیم خوبی های همدیگه رو ببینیم ، داخل انیمیشن هم کاملا معلوم است که یک مینیون اشتباهی رو انجام میدهد که به بهترین نحو درستش میکند و ما همچنان از اون مینیون خوشمون میاد و حتی عجیب تر این است که باعث خنده ی ما هم میشود.

هر مینیون شخصیت خودش را به درستی به ما نشون میده و هرکدام هم ویژگی خودشون رو دارند.

این انیمیشن واقعا موفق بوده و به چیز یکه هدفش بوده رسیده و تونسته خنده مورد نظرش رو از بیینده دریافت کند.

همچنین ساخت انیمیشن به صورتی هست که شما شخصیت های اصلی انیمیشن به خصوص مینیون ها رو دوست دارید و مشتاقید تا ببینید این ها در پایان قرار هست چکاری انجام دهند.

ویژگی های مینیون ها از ابتدا:

مینیون‌ها از سپیده دم وجود داشته‌اند. آنها با شروع به عنوان موجودات تک سلولی، در طول اعصار تکامل یافته‌اند و به طور مستمر به منفورترین ارباب آن زمان خدمت کرده‌اند، از یک تی‌رکس در دوران پیش از تاریخ بگیرید تا ناپلئون در دوران ناپلئونی. با این حال، هر بار این موجودات زرد کوچک از طریق آزمایش‌ها و مصیبت‌ها، استادی را از دست می‌دهند و این ها مواردی هستند که ما تا الان میدونیم که به چه صورت این مینیون ها متولد شده اند.

من نفرت انگیز به عنوان شروع‌ کننده این فرنچایز یک فیلم خنده‌دار در مورد یک شرور بود که راه خود را در یک روایت رضایت بخش و احساسی تغییر می‌دهد اما زمانی که سازنده این اثر  مینیون ها را در آن فیلم دید و تصمیم گرفت فرنچایز اسپین آف خود را به آنها بدهد که ظاهراً هم تا الان هم موفق بوده و تونسته آثاری رو با محیط های مختلف تاریخ انگلیس و انسان های اولیه یا سال 1970 به درستی به نمایش بزاره و با جلوه های بصری به آن ها روح بده.

مینیون ها -Minions
نکات مهم و عجیب غریب در ارتباط با مینیون ها:

۱_اگر موجودات شروری هستند پس چرا آنقدر محبوب هستند؟

۲_خب تعداد مینیون ها چند تا است آیا قابل شمردن هست یا خیر ؟ به گفته صدا بردار فیلم تا الان روی 899 تا مینیون صدا گذاری شده انجام شده است.

۳_ظاهر همه شبیه هم اما با باطن متفاوت که این موردی هست که میتواند قابل تقدیر باشد.

۴_هیچ زبان مشخصی ندارند و فقط ترکیب شده ی چند زبان را بیان میکنند.

۵_خب البته نمیشه گفت تقلیدی در ساخت این شخصیت وجود نداشته کارخانه شکلات سازی یا حتی شخصیت ربات محبوب در سری جنگ ستارگان را میتوان شبیه به مینیون ها به حساب آورد ولی هیچ کدام نتوانستند موفقیت این موجودات زرد کوچولو رو بدست بیاورند.

۶-با اینکه شخصیت های کوچیکی هستند اما آنها داخل همه جا می‌توانند زنده بمانند داخل دهه های مختلف .مصر و قطب شمال و……….

۷_البته در زمان هیتلر که نازی ها چندین کودک را از خانواده ی خودشون جدا می‌کنند روی سر آن ها ماسکی شبیه مینیون ها میزارن خب این جا نکته ای که وجود داره این است که پس بی‌دلیل نیست این که مینیون ها دوست دارند به فردی شرور خدمت کنند.

و در آخر این سری از مینیون ها با موارد متفاوت تر شاید به نسخه های قبل همچنان باعث شد که به درستی مخاطب خود را به خنده بیارد و از تماشای این انیمیشن خسته نشوید.

تریلر انیمیشن مینیون ها ظهور گرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *