تریلر فیلم Dune بخش دوم منتشر شد.

تل ماسه-Dune

اولین تریلر رسمی از فیلم Dune بخش دوم امروز توسط استودیو فیلم سازی برادران وارنر منتشر شد.

پس از موفقیت نسخه اول این فیلم برادران وارنر اعلام کردند نسخه دوم این فیلم را خواهند ساخت و بر اساس حرفشون این فیلم در 3 نوامبر امسال پخش میشود.

در تریلر فیلم شاهد صحنه های جذاب و نبرد های بزرگی هستیم. این فیلم در شهر های بوداپست ، ابوظبی و کشور ایتالیا فیلمبرداری شده است.

نسخه اول فیلم Dune موفق شده بود در 9 بخش در اسکار نامزد جایزه اسکار شود که در 6 بخش هم موفق به دریافت این جایزه شده است.

نسخه اول این فیلم موفق به فروش تقریبی 400 میلیون دلاری شده بود و انتظار میرود این نسخه هم بتواند به همین موفقت دست پیدا کند.

تل ماسه-Dune

Dune بخش اول علاوه بر سینما در HBO Max هم پخش شده بود ولی انتظار میرود قسمت دوم این فیلم فقط در سینما اکران شود.

همانطور که میدانید این فیلم بر اساس رمانی با همین نام و به نویسندگی فرانک هربرت ساخته شده است. قسمت دوم این فیلم نیمه دوم این کتاب است.

داستان این فیلم در ادامه قسمت قبلی هست و داستان رسمی که برای این قسمت اعلام شده است :

این فیلم به بررسی سفر اسطوره‌ای پاول آتریدیز می‌پردازد. او در حالی با چانی و فریمن‌ها متحد می‌شود که در مسیر جنگ و انتقام‌جویی از توطئه‌گرانی است که خانواده‌اش را نابود کرده‌اند. او در مواجهه با انتخابی بین عشق زندگی خود و سرنوشت جهان شناخته شده، تلاش می‌کند تا از آینده‌ای وحشتناک که فقط خودش می‌تواند پیش‌بینی کند، جلوگیری کند.

بازیگران این قسمت: تموتی شالامی ، زندیا ، ربکا فرگوسن ، خاویر باردم ، دیوید باتیستا ، فلورنس پیو ، سهیلا یعقوب و .. است.

کارگردانی این قسمت هم دنی ویلنوو بر عهده داشته است . او قسمت اول این فیلم هم کارگردانی کرده بود.

دومین تریلر منتشر شده از این فیلم در تاریخ 30 ژوئن

تریلر فیلم Dune بخش دوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *