Frankensteinتمام اخبار منتشر شده

Frankenstein poster

به نظر می‌رسد که در فیلم جدید گی‌یرمو دل تورو که Frankenstein نام دارد، شاهد بازیگران شناخته شده و جذابی باشیم.

پس از ان که گی‌یرمو دل تورو موفق شد تا باری دیگر برای ساخت اقتباسی از داستان پینوکیو برنده جایزه اسکار شود، انتظارات از پروژه بعدی او به شدت افزایش یافته است. پروژه‌ای لایو اکشن که تحت عنوان Frankenstein (فرانکنشتاین) شناخته شده و این کارگردان صاحب سبک سینما فعلاً مشغول نگارش فیلم‌نامه آن می‌باشد.

در حالی که طبق گزارش خبرگزاری ددلاین، ساخت این اقتباس در مراحل اولیه خود قرار داشته و هنوز حتی فیلم‌نامه آن تکمیل نشده است اما گی‌یرمو دل تورو از الان وارد مرحله انتخاب بازیگران شده است. بازیگرانی که طبق این گزارش، شامل اندرو گارفیلد، اسکار آیزاک و میا گاث می‌شوند.

اندرو گارفیلد

ددلاین فاش کرده که این ۳ بازیگر با تمام وجود خواهان حضور در این پروژه بوده و گی‌یرمو دل تورو مشغول انتخاب نقش‌های آن‌ها می‌باشد. مسئله‌ای که سبب شده تا در همین آغاز کار، Frankenstein به فیلمی با ستارگان جذاب بدل گشته و انتظارات از آن به شدت افزایش پیدا کند.

اینسایدرها می‌گویند که دل تورو هنوز در حال کار روی فیلمنامه فیلم Frankenstein است و فعلا هیچ پیشنهاد رسمی به بازیگران داده نشده است. اما منابع نزدیک اضافه کردند که دل تورو با هر سه بازیگر ملاقات داشته است و هر سه بازیگر برای بازی در این فیلم آماده هستند. دل تورو همیشه علاقه زیادی به ساخت فیلمی با محوریت داستان‌ها و شخصیت‌های معروف دنیای مارک شلی، خالق رمان فرانکنشتاین داشته است.

اسکار ایزاک

با این حال هنوز هیچ اطلاعاتی از فیلم Frankenstein منتشر نشده و داستان و وقایع آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما می‌دانیم که پس از تجربیات موفقیت‌آمیز گی‌یرمو دل تورو با نتفلیکس در سال‌های گذشته، فیلم جدید او نیز توسط این غول سرویس استریم ساخته خواهد شد.

مشخص نیست که اتفاقات فیلم Frankenstein در دوران قدیم یا دوران مدرن جریان خواهد داشت و همچنین مشخص نیست که چه کسی قرار است نقش دکتر فرانکنشتاین و هیولایی را که او خلق کرده بازی کند، اما پیش‌بینی می‌شود که گاث نقش معشوقه دکتر فرانکنشتاین را بازی کند. علاوه‌بر فیلم Frankenstein، دل تورو قرار است در همکاری دوباره با نتفلیکس انیمیشن The Buried Giant را نیز کارگردانی کند که مانند انیمیشن Pinocchio، این پروژه نیز قرار است یک انیمیشن استاپ موشن باشد.

لبته دل تورو قرار است طبق گفته خودش در ابتدا فیلم Frankenstein را که فیلم لایو اکشن بعدی او است، کارگردانی کند و سپس به سراغ انیمیشن The Buried Giant خواهد رفت. فیلم Nightmare Alley آخرین فیلم لایو اکشنی است که دل تورو آن را کارگردانی کرده است. دل تورو پیش از این برای فیلم The Shape of Water توانست ۲ جایزه اسکار در بخش بهترین فیلم سال و بهترین کارگردانی دریافت کند.

باید منتظر این فیلم موفق هم باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *