mortal kombat تمام اطلاعات منتشر شده

mortal kombat

«مورتال کمبت» (Mortal Kombat) از زمانی که توسط استودیو Midway Games در سال ۱۹۹۲ میلادی ساخته شد، به عنوان یک مجموعه بازی به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. در اواخر دهه ۹۰ میلادی، پای این بازی‌ها به هالیوود باز شد و چندین فیلم اقتباسی بر اساس آن‌ها ساخته شد.

اولین فیلم تحت عنوان «مورتال کامبت» در سال ۱۹۹۵ میلادی روی پرده سینماها اکران شد و دو سال پس از آن در سال ۱۹۹۷ میلادی دنباله آن تحت عنوان مورتال کامبت: نابودی (Mortal Kombat: Annihilation) ساخته و پخش شد. فیلم اول توانست عملکرد خوبی داشته باشد اما عدم موفقیت فیلم دوم سبب شد تا سازندگان فیلم دیگری نسازند.

mk2

پس از گذشت سال‌ها و در سال ۲۰۲۱ میلادی، ریبوتی بر اساس فیلم اصلی ساخت شد که با استقبال بسیار خوبی از بینندگان مواجه شد. موفقیت این فیلم تا حدی بود که بلافاصله کمپانی «نیو لاین‌ سینما» به ساخت دنباله‌ای برای آن چراغ سبز نشان داد. در حال حاضر تولید این فیلم جدید در جریان است و همانطور که طرفداران انتظار دارند، کاراکترها و داستان‌های جذاب بیشتری از جهان «مورتال کامبت» در آن به نمایش در می‌آید.

کمپانی نیولاین، خالق سریال مون نایت (Moon Knight) کمپانی مارول یعنی جرمی اسلیتر (Jeremy Slater) را برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم به خدمت گرفته است. جرمی اسلیتر نویسنده اصلی سریال مون نایت با بازی اسکار آیزاک (Ethan Hawke)، ایثن هاوک (Ethan Hawke) و گاسپارد اولیل (Gaspard Ulliel) است.

بسیاری از طرفداران از اینکه شخصیت جانی کیج در فیلم اول «مورتال کامبت» حضور نداشت، بسیار ناامید شده بودند اما مطمئنا از شنیدن تایید حضور او در فیلم دوم خشنود خواهند شد. جرمی اسلیتر در مصاحبه خود این موضوع را تایید کرده بود و اظهار داشت:

شخصیت کول یانگ که از نوادگان اسکورپیون محسوب می‌شود نیز در فیلم دوم حضور دارد و لوئیس تان (Lewis Tan) بار دیگر نقشش را بازی خواهد کرد. از جمله بازیگران فیلم اول که حضورشان در این فیلم جدید تایید شده می‌توان به مکاد بروکس (Mehcad Brooks) در نقش جکس، جسیکا مک‌نامی (Jessica McNamee) در نقش سونیا بلید و چین هان (Chin Han) در نقش شنگ سونگ اشاره کرد.

و در اخر اخبار جدید حاکی از آن است که کارل اربن، ستاره سریال The Boys در حال مذاکره برای پیوستن به (Mortal Kombat) است. سایت The Wrap به عنوان اولین منبع این خبر را منتشر کرده و گفته می‌شود که اربن احتمالا نقش شخصیت جانی کیج را در بلاک‌باستر جدید نیو لاین سینما بازی کند.

mk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *