تریلر فیلم ایندیانا جونز 5

ایندیانا جونز

فیلم کوتاهی از فیلم ایندیانا جونز 5 توسط استودیو دیزنی منتشر شد. این فیلم بر اساس اخبار اعلام شده قرار هست در جشنواره کن اکران شود.

در این فیلم شاهد تعقیب و گریزی هیجان انگیز هستیم که نشان دهنده فیلمی هیجان انگیز از این فرنچایز محبوب هست.

4 فیلم قبلی ساخته شده از فیلم ایندیانا جونز موفق شده فروش 2 میلیارد دلاری را داشته باشد و همین نکته هست که باعث میشود شاهد ساخت قسمت های جدید از این مجموعه باشیم.

این قسمت آخرین قسمتی هست که شاهد حضور هریسون فورد در این مجموعه هستیم و همانطور هم که میدانید قرار بود کارگردانی این قسمت را استیون اسپیلبرگ برعهده داشته باشد اما او از اینکار کناه گیری کرد و دلیلی هم که بابت کناره گیری او عنوان شده است اینست که اسپیلبرگ تصمیم گرفته است که میدان را برای کارگردان های جوانتر باز کند. البته استیون اسپیلبرگ در کنار کاتلین کندی ، فرانک مارشال و سایمون امانوئل وظیفه تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

در نتیجه کارگردانی این قسمت از فیلم ایندیانا جونز را جیمز منگولد بر عهده دارد. جیمز منگولد سابقه کارگردانی فیلم لوگان را دارد و برای فیلم لوگان نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود.

بازیگران : هریسون فورد ، فیبی والر-بریج ، آنتونیو باندراس ، مس میکلسن ، توماس کرچمان ، بوید هالبروک ، شانت رنه ویلسون و …

این فیلم در ژانر اکشن ، ماجراجویی ساخته شده است.

جان ویلیامز آهنگساز افسانه ای که 4 قسمت پیشین این مجموعه را آهنگسازی کرده است وظیفه آهنگسازی این قسمت از فیلم ایندیانا جونز را نیز بر عهده دارد.

فیلم کوتاه منتشر شده از ایندیاناجونز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *