Bad Boys 4:پیوستن ری سیهورن

ری سیهورن

ری سیهورن، بازیگر سریال Better Call Saul جدیدترین بازیگری است که پس از توافق با سونی به جمع بازیگران فیلم این فیلم اضافه می‌شود.

ماه بهمن گذشته بود که سونی پیکچرز دوباره به ساخت فیلم Bad Boys 4 با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس چراغ سبز نشان داد و این فیلم اکشن وارد مراحل تولید شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم پسران بد ۴ اضافه شده است. ددلاین گزارش داد که ری سیهورن، بازیگر نقش کیم وکسلر در سریال Better Call Saul پس از توافق با سونی پیکچرز به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است، اما اطلاعاتی از نقش او در این فیلم اکشن در دسترس نیست.

قسمت چهارم فیلم Bad Boys هم‌اکنون مراحل فیلم‌برداری و تولید خود را دنبال می‌کند و پیش از این حضور ویل اسمیت، مارتین لارنس، ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ، پاولا نونز، اریک دین، تاشا اسمیت، یوان گریفید و جان سلی در فیلم Bad Boys 4 مشخص و اعلام شده بود. همچنین عادل ال عربی و بلال فلاح، کارگردان‌های فیلم Bad Boys for Life برای کارگردانی فیلم پسران بد ۴ باز خواهند گشت. این فیلم اکشن هنوز دارای تاریخ اکرانی نیست.

ری سیهورن

کریس برمنر که پیش از این وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bad Boys 3 را بر عهده داشته، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bad Boys 4 را بر عهده دارد. فیلم Bad Boys for Life پیش از دوران همه‌گیری ویروس کرونا روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم اکشن بیش از ۴۲۶.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد که این فروش شامل ۲۰۶.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۲۰.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

ری سیهورن طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در سریال Better Call Saul شناخته می‌شود که برای آن یکبار نامزد دریافت جایزه امی شده است. از دیگر کارهای او می‌توان به بازی فیلم Riders، فیلم Inside Man: Most Wanted، فیلم Linoleum، سریال Whitney، سریال Franklin & Bash و سریال Veep اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *