بررسی فیلم Playing With Fire

Playing With Fire

کارگردان: Andy Fickman

نویسنده: Dan Ewen

بازیگران:john cena , keegan-michael key,john leguizamo

ژانر: کمدی، خانوادگی

زمان فیلم: 96 دقیقه

قابلیت دیدن با خانواده: بله

نمره Moviej2 به این فیلم از 10 : 3.9

فیلم Playing With Fire محصول سال 2019 آمریکا میباشد.

از همین ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که اصلا با فیلم شاهکاری روبرو نیستیم در حدی که منتقدین این فیلم رو جز 10 فیلم بد سال 2019 قرار داده اند.

به خاطر همین موردی که گفتیم طبیعتا این فیلم بررسی خاصی نداره و همین نکته بالا کفایت میکنه ولی این فیلم از اون دسته از فیلم هاست که میتونه در نهایت یکم حال شما رو بهتر کنه.

این فیلم جریان آتش‌پری است که سال‌هاست منتظر ترفیع رتبه است اما در این حین با سه بچه بازیگوش مواجه می‌شود که پدر و مادر خود را ازدست‌داده‌اند. پیام مهم این فیلم نشان دادن ارزش دوستی و دورهمی است.

داستان این گونه است که جان سینا در نقش یک آتش نشان جنگلی، مجبور است در یک کمدی موقعیت خانوادگی که لحظات شوخ طبعی دارد، از سه کودک و نوجوان مراقبت کند.

کمدی های موقعیت این چنینی همه یک دستور العمل مشترک دارند، و Playing With Fire نیز از این دسته مستثنی نیست. چنین آثاری با یک حادثه تحریک کننده شروع می شوند، و سپس مجموعه ای از شخصیت ها، خواه به هم ربط داشته باشند یا نه به سمت این موضوع که ما یک خانواده هستیم حرکت می کنند.

چنین آثاری حتی در لحظات خواب آورش نیز احساس خوبی به ما می دهند. سکانس شروع فیلم جالب است، حتی از منظر سینمایی می تواند چشمگیر خطاب شود، و همین باعث می شود شما فکر کنید که با یک کمدی اکشن کاملاً قهرمانانه روبرو هستید، اما پایان همین سکانس ماهیت واقعی فیلم نمایان می شود.

ستاره فیلم بدون شک جان سینا است.

کمدی این فیلم به صورتی هست که باعث میشود شما از فیلم لذت ببرید و باعث میشود که شما تا پایان فیلم، Playing With Fire را دنبال کنید و از آن خسته نشوید.

دقت کنید این فیلم واقعا فیلم خیلی بدی نیست و فقط بستگی به انتظارات شما دارد.

این فیلم بیشتر مناسب جمع یک خانواده هست که بدون شک تمامی اعضای خانواده از شخصیت های درون فیلم خوششون میاد و با آنها ارتباط برقرار میکنند.

تریلر منتشر شده از فیلم Playing With Fire

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *