فیلم Heart of Stone

Heart of Stone

تریلر فیلم اکشن و هیجانی Heart of Stone توسط نتفلیکس منتشر شد. این فیلم قرار است شروع یک فرنچایز محبوب باشد. نتفلیکس دنبال اینست که بتواند با این فیلم و فرنچایزی که از آن در برنامه دارد به رقابت با سری فیلم های جیمز باند و ماموریت غیر ممکن تام کروز برود.

داستان این فیلم مربوط به ریچل استون میباشد. ریچل یک مامور سازمان سیا است که باید بین سازمان قدرتمند خود و از دست دادن با ارزش ترین و خطرناکترین دارایی آن بایستد.

وظیفه کارگردانی این فیلم را تام هارپر بر عهده دارد. تام هارپر سابقه کارگردانی فیلم موزیکال wild Rose و فیلم اکشن The Aeronauts را دارد.

گرگ روکا و آلیسون شرودر نیز وظیفه فیلنامه این فیلم را بر عهده دارد. گرگ روکا فیلنامه یکی از فیلم های اکشن خوب چند ساله اخیر به نام The Old Guard را نیز نوشته است. که باعث میشود شاید انتظار ما از این فیلم یکم بالاتر بره و منتظر یک اکشن صرف نباشیم.

بازیگران فیلم Heart of Stone: گل گدوت، جان کورتاجارنا، ماترو سیکونی، سوفی اوکوندو، ماتیاس شوایگوفر و …

با توجه به برنامه ریزی که در بالا گفتیم نتفلیکس برای این فیلم داره و همچنین سرمایه گذاری که روی آن کرده باید منتشر یک فیلم پرطرفدار و جذاب باشیم.

گل گدوت پیش از این نیز سابقه همکاری با نتفلیکس را در فیلم Red Notice دارد. فیلم Red Notice نیز در ژانری مشابه همین ژانر تولید شده بود و با استقبال خیلی خوبی روبرو شد.

گل گدوت در Red Notice
گل گدوت در Red Notice

بر اساس اطلاعات بدست آمده احتمالا این فیلم 122 دقیقه خواهد بود و در تاریخ 20 مرداد توسط نتفلیکس پخش خواهد شد.

گل گدوت علاوه بر این که در این فیلم بازی کرده است وظیفه تهیه کنندگی اجرایی این فیلم را نیز بر عهده داشت. البته باید این نکته رو هم در نظر داشته باشید که او در بخش تهیه کنندگی اجرایی تنها نبوده و یارون وارسانو، بانی کورتیس و جولی لین نیز با او همراه بوده اند.

تریلر منتشر شده از فیلم Heart of Stone

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *