فصل دوم سریال Squid Game

Squid Game

اولین تریلر از فصل دوم سریال پرطرفدار Squid Game توسط نتفلیکس منتشر شد. در این تریلر ما بیشتر شاهد صحنه ها و اتفاقات فصل اول هستیم ولی در کنار این ها با یکسری بازیگر جدید نیز روبرو میشویم.

فصل اول این سریال به موفقیتی بی سابقه دست پیدا کرد و همین موضوع باعث شد تا نتفلیکس تصمیم به ساخت فصل دوم این سریال نیز بگیرد.

سریال Squid Game داستانی بر مبنی بازی است که زندگی و مرگ بازی کنندگان به آن وابسته است و در نهایت تنها یک نفر در بازی زنده میماند و میتواند جایزه 38.5 میلیون دلاری را برنده شود.

هنوز اطلاعات زیاد و دقیقی در ارتباط با فصل دوم این سریال در دسترس نیست ولی انتظار میرود نتفلیکس این سریال را برای پخش در سال 2024 آماده کند.

بازیگران سریال:

لی جونگ-جه، لی بیونگ-هون، وی ها-جون، گونگ یو، ایم شی‌وان، کانگ ها-نئول، پارک سونگ هون، انگ دونگ گون و …

کارگردان سریال Squid Game چندی پیش اعلام کرد که بینندگان در فصل دوم فضایی متفاوت نسبت به فصل اول را مشاهده خواهند کرد. همچنین گفت که در فصل جدید بازی های جدید نیز در پی خواهد بود.

همچنین نتفلیکس پیش نمایشی از نمایش رقابتی الهام گرفته از این مجموعه نیز منتشر کرد که در آن 456 بازیکن برای دریافت جایزه نقدی 4.56 میلیون دلاری باهم رقابت خواهند کرد.

فصل اول این سریال در سال 2021 پخش شد و با استقبال خیلی خوبی هم روبرو شد. حدود 142 میلیون کاربر در 4 هفته اول پخش این سریال، سریال را در شبکه نتفلیکس تماشا کردند.

تریلر منتشر شده از سریال Squid Game

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *