لایو اکشن سریالی One Piece

One Piece

تریلری از لایو اکشن سریالی One Piece توسط نتفلیکس منتشر شد. این لایو اکشن سریالی بر اساس انیمه One Piece ساخته شده است.

ائیچیرو اودا نویسنده اصلی این انیمه به صورت مستقیم بر روی فیلنامه این سریال نظارت داشته است.

همچنین بر اساس اخبار اعلام شده این انیمیشن در 10 قسمت ساخته شده است ولی داستان این انیمیشن سریالی بر اساس 60 قسمت ابتدایی این انیمه هست.

مجموعه One Piece داستان یک گروه دزد دریایی به فرماندهی مونکی دی لوفی را دنبال میکند که به دنبال بزرگترین گنج دنیا میگردند که One Piece نام دارد، تا لوفی به پادشاه دزدان دریایی تبدیل شود. در مانگا و انیمه این مجموعه ما شاهد ماجراجویی لوفی در سرتاسر جهان هستیم و او با شخصیت های جالب، دولت های فاسد، بانتی هانترها و … مواجه میشود با آنها نبرد میکند تا بتواند به جایزه مورد نظرش دست پیدا کند.

لوفی
شخصیت لوفی در انیمه و لایو اکشن

این مجموعه طولانی ترین انیمه مدرن تاریخ شناخته میشود و برای نخستین بار در سال 1999 پخش خود را آغاز کرده است و تاکنون بیش از 1056 قسمت از این انیمه در اختیار بینندگان قرار گرفته است. همه این موارد به همراه محبوبیت بالای این انیمه باعث شد تا نتفلیکس به سراغ ساخت لایو اکشن سریالی از این انیمه برود.

این لایواکشن اولین لایو اکشن ساخته شده توسط نتفلیکس از روی انیمه ها نیست و نتفلیکس پیش از این نیز سراغ ساخت لایو اکشن هایی از انیمه ها رفته بود.

بازیگران: ایناکی گودوی، مکنیو آراتا، امیلی راد، جیکوب رومرو گیبسون، تاز اسکایلر و …

تریلر منتشر شده از لایو اکشن One Piece

بر اساس اخبار اعلام شده این لایو اکشن در تاریخ 31 آگوست(9 شهریور) پخش خواهد شد. انتظارات از این لایو اکشن بسیار بالاست و نتفلیکس امیدوار است که این لایو اکشن بتواند به محبوبیت انیمه خود برسد.

باید منتشر باشیم و ببینیم که آیا این لایو اکشن موفق میشود یا خیر؟

اگر شما انیمه One Piece رو دیدید حتما نظرتون رو درباره این انیمه با ما به اشتراک بزارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *