The Nun: انتشار تریلر دوم

The Nun

برادران وارنر اولین تصویر و تریلر رسمی فیلم The Nun 2 را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور راهبه‌های شیطانی هستیم

مجله EW به‌تازگی اولین تصویر رسمی فیلم The Nun 2 را منتشر کرده که در آن شاهد نگاهی به این فیلم ترسناک از دنیای مجموعه احضار هستیم. در این تصویر شاهد بازگشت تایسا فارمیگا در نقش آیرین، خواهر روحانی هستیم که توسط گروهی از راهبه‌های شیطانی محاصره شده است و باید با آن‌ها مواجه شود.

اولین پوستر این قسمت ببینیم با هم

the-nun-2-movie-first-look

بازیگران این قیلم عبارتند از :

بازیگرنقش
تایسا فارمیگاآیرین
استورم ریدلیزا
آنا پاپپلولکیت
کیتلین رز داونیسوفی
بونی آرونزوالاک
راهبه و جوناس بلوکتموریس تریو

 اتفاقات دنباله فیلم راهبه چهار سال پس از حوادث فیلم اول جریان دارد که خواهر آیرین باید دوباره با والاک، راهبه شیطانی مواجه شود.

مایکل چاوز با سابقه کارگردانی فیلم The Curse of La Llorona و فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It وظیفه کارگردانی فیلم The Nun 2 را براساس فیلمنامه‌ای از ایان گلدبرگ، ریچارد ناینگ و آکلا کوپر بر عهده داشته است. این درحالی است که مدتی پیش مشخص شد فیلم The Conjuring 4 قرار است با نام The Conjuring: Last Rites تولید و اکران شود و همچنین سریال The Conjuring برای شبکه مکس در دست ساخت است.

امروز تریلری کوتاه از این فیلم منتشر شد. این تریلر توسط نیو لاین سینما پخش شد و ما در آن شاهد تهداد دانش آموزان توسط راهبه شیطانی هستیم.

تریلر دوم منتشر شده توسط نیو لاین سینما

تریلر منتشر شده را با هم مشاهده کنیم

فیلم The Nun 2 برای اکران در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) برنامه‌ریزی شده است. فیلم The Nun که در سال ۲۰۱۸ اکران شد، توانست بیش از ۳۵۶.۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند.

شما The Nun 1 رو دیدید؟ اگر دیدید نظرتون رو با ما در میون بزارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *