پیوستن بازیگران به نویسندگان در اعتصاب

بازیگران - اعتصاب

پس از شکست مذاکرات اتحادیه بازیگران و استودیو های هالیوود، اعتصاب بازیگران هالییود از ساعات آغازین روز جمعه 23 تیر آغاز شد.

بر اساس گزارش رویترز، به این تریتیب بازیگران به جمع فیلنامه نویسان سینما و تلویزیون آمریکا می پیوندند که در اوایل اردیبهشت ماه کار خود را متوقف کردند.

این اولین بار در 63 سال گذشته است که استودیو های هالیوود با چنین وضعیتی مواجه میشوند. آخرین باری که این اتفاق افتاد زمان رونالد ریگان بود که ر آن زمان ریاست انجمت بازیگران را بر عهده داشت.(رونالد ریگان هنوز در این زمان رئیس جمهور نشده بود)

اتحادیه بازیگران و انجمن فیلنامه نویسان آمریکا هر دو خواستار افزایش دستمز ها و پاداش های مرتبط با کار خود هستند و همچنین آنها خواستار تضمینی هستند که شغل آنها با هوش مصنوعی جایگزین نخواهد شد.

اعتصاب فیلنامه نویسان موجب شد که بسیاری از برنامه ها بازپخش شوند و تولیدات فصل پاییز تلویزیون آمریکا با اختلال مواجه شد.

حالا با اضافه شدن بازیگران به فیلنامه نویسان در اعتصابات موجب خواهد شد که تولیدات مستقر در آمریکا متوقف خواهد شد.

بیش از 160 هزار بازیگر عضو اتحادیه بازیگران هستند و تقریبا همه آنها به اعتصاب پیوسته اند.

همچنین نامه ای در میان بازیگران هالیوود با امضای بیش از 1000نفر از سرشناسترین چهره های بازیگری پخش شد که حاکی از حمایت گسترده بازیگران سرشناس از این اعتصابات میداد.

اتحادیه تهیه کنندگان فیلم و تلویزیون در بیانیه ای با محوریت اعتصابات جدید، می گوید پیشنهادش شامل یک سرویس پیشگامانه ی صوش مصنوعی بوده که از شباهت دیجیتالی بازیگران برای اعضای SAG-AFTRA محافظت میکند.

در صورت پذیرش پیشنهاد، شرکت ها میتوانند حق استفاده از اسکن و تصویر بازیگران را در اختیار بگیرند و تا هر زمانی که میخواهند، بدون نیاز به کسب رضایت و پرداخت هزینه، برای پروژه های بعدی شان از آن استفاده کنند.

باید منتشر باشیم و بیینیم که چه خواهد شد و کدام فیلم و سریال ها کنسل و یا تاخیر در زمان پخش خواهند خورد. با ما همراه باشید با اخبار تکیمیلی این اتفاق.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *