مجدد توقف تولید فیلم‌ های بزرگ هالیوود

Mission Impossible Dead Reckoning Part 2

اعتصاب بازیگران هالیوود باعث توقف تولید بسیاری از فیلم‌های بلاک‌باستری و بزرگ شده است که در آن نام‌هایی مثل ونوم 3 تا Mission Impossible 8 دیده می‌شود.

از روز گذشته اعتصاب سراسری اتحادیه SAG-AFTRA و بازیگران هالیوودی آغاز شده است

که ددپول 3 هم تعطیل شد علاوه بر فیلم های بزرگ دیگر

این اعتصاب قربانیان بیشتری گرفته است. همان‌طور که ورایتی در ابتدا گزارش داد، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم ددپول 3 به‌عنوان اولین اثر بزرگ روز گذشته متوقف شد که مدت زمان زیادی از شروع مراحل فیلم‌برداری آن نمی‌گذشت.

اما حالا هالیوودریپورتر می‌گوید که اعتصاب دو اتحادیه SAG-AFTRA و WGA باعث شده تا مراحل تولید آثار بیشتری از جمله فیلم Mission: Impossible 8، فیلم Venom 3، فیلم Gladiator 2، فیلم Bettlejuice 2، فیلم Mortal Kombat 2، فیلم Lilo & Stitch و فیلم فرمول یکی و بدون نام برد پیت متوقف شود. نکته قابل‌توجه این است که بخشی از فیلم‌برداری این آثار در خارج از آمریکا جریان داشت و استودیوهای هالیوودی امیدوار بودند که این اعتصاب تاثیری روی روند ساخت آن‌ها نگذارد.

در این بین آثاری مثل فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part 2 نیز مراحل پایانی فیلم‌برداری خود را سپری می‌کند و پارامونت امیدوار بود که سازندگان فیلم به کار خود ادامه دهند و روند تولید فیلم را متوقف نکنند. در حال حاضر توافق یا مذاکره‌ای برای پایان این اعتصاب سراسری و بزرگ که برای اولین‌بار از اوایل دهه ۸۰ میلادی رخ می‌دهد، دیده نمی‌شود و این اعتصاب فعلا تا مدت زمان نامشخصی ادامه خواهد یافت.

اتحادیه SAG-AFTRA دارای بیش ۱۶۰ هزار عضو است که انتظار می‌رود باعث توقف تولید آثار بیشتری از استودیوهای هالیوودی شود. اما این اعتصاب باعث توقف مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال House of the Dragon نشده است و طبق اعلام سازندگان، تولید فصل جدید سریال ادامه خواهد یافت. همچنین اعلام شد که تولید سریال Dune: The Sisterhood که در بوداپست مجارستان جریان دارد، ادامه خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *