Invincible: انتشار تریلر فصل دوم و تاریخ انتشار

Invincible s2

آمازون بالاخره تاریخ شروع پخش فصل دوم انیمیشن Invincible را با پخش یک تریلر اعلام کرد و همچنین یک قسمت ویژه از این انیمیشن منتشر کرده است.

تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال شکست ناپذیر سرانجام مشخص شده است. در جریان پنل این سریال انیمیشنی بزرگسالانه در کامیک کان سن دیگو ۲۰۲۳، آمازون رسما تاریخ پخش اعلام کرد همچنین تریلری از فصل دوم این انیمیشن سریالی منتشر شده است که در آن شاهد تصاویر زیادی نیستیم و بیشتر فهرست صداپیشگان فصل دوم را تایید می‌کند.

خب اما وجود نولان ( امنی من ) دیده میشه

با هم تریلری رو از فصل دوم ببینیم

فصل دوم انیمیشن Invincible در ۸ قسمت تولید شده است، اما پیش از آن می‌توانید قسمت ویژه انیمیشن شکست ناپذیر را تماشا کنید. آمازون در جریان پنل سریال شکست ناپذیر تایید کرد که یک قسمت ویژه از این انیمیشن سریالی منتشر شده است که تمرکز آن روی شخصیت اتم ایو است و هم‌اکنون هم در دسترس قرار گرفته است.

تریلر قسمت مخصوص اتم ایو

همچنین فصل سوم انیمیشن Invincible هم در ۸ قسمت در دست ساخت است. این انیمیشن سریالی اقتباسی از کمیکی به همین نام اثر رابرت کرکمن، خالق دنیای مردگان متحرک است و سایمن راسیوپا، نویسنده سریال Teen Titans، شورانر انیمیشن Invincible بوده که قابل انتظار است برای ساخت فصل دوم و سوم نیز بازگردد. همچنین رابرت کرکمن، خالق این مجموعه کامیک، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Invincible حضور دارد.

بازیگران این فصل عبارتند از :

استیون ینجی کی سیمونزسث روگنساندرا اوه
جیلیان جیکوبزمارک همیلزکری کینتوکاری پیتون
اندرو رنلززازی بیتزوالتون گوگینسجیسون منتزوکس
می ویتمنکوین مایکل ریچاردسونکریس دیامانتوپولوسملیس جو
گری گریفینمکس برکهولدرلورن کوهنچاد کولمن
مایکل کادلیتزسنیکا مارتین-گرین لنی جیمزراس مارکواند
invincible

آمازون رسما اعلام کرد که پخش فصل دوم انیمیشن Invincible از تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) آغاز خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *