عقب افتادن زمان برگزاری جوایز امی

Emmy Award

ادامه اعتصاب بازیگران و نویسندگان هالیوود باعث شد تا زمان برگزاری ۷۵امین دوره مراسم جوایز امی با چند ماه تاخیر مواجه شود.

زمان برگزاری ۷۵امین دوره مراسم جوایز امی عقب افتاده است. ورایتی گزارش داد که جوایز امی ۲۰۲۳ که قرار بود در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) برگزار شود، حالا رسما عقب افتاده است و حالا این مراسم در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۵ دی ۱۴۰۲) که روز مارتین لوتر کینگ است، برگزار خواهد شد. این اتفاق پس از ادامه اعتصاب اتحادیه بازیگران و نویسندگان هالیوود رخ می‌دهد که حالا ۷۵امین دوره مراسم جوایز امی قرار است یک هفته پس از مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ برگزار شود. 

این تاخیر تا حد زیادی قابل پیش‌بینی بود. باتوجه‌به اینکه اعتصاب دو اتحادیه WGA و SAG-AFTRA همچنان ادامه دارد و هنوز راه‌حلی و توافقی حاصل نشده است، بسیاری عقیده داشتند که بعید است ۷۵امین دوره مراسم جوایز امی در زمان اعلام شده برگزار شود. یکی از دلایل آن عدم حضور بازیگران و دیگر عوامل تولید سریال‌ها بوده است که هم‌اکنون باعث توقف تولید بسیاری از سریال‌ها هم شده است و باید دید این اعتصاب تا چه زمانی ادامه خواهد یافت.

 فصل چهارم و پایانی سریال Succession با ۲۷ نامزدی پیشتاز جوایز امی ۲۰۲۳ است. پس از آن سریال The Last of Us با ۲۴ نامزدی در رتبه دوم قرار دارد و در رتبه‌های بعدی شاهد سریال The White Lotus با ۲۳ نامزدی و فصل سوم سریال Ted Lasso با ۲۱ نامزدی هستیم. شبکه HBO و شبکه نتفلیکس به ترتیب با ۴۰ و ۲۵ نامزدی در بخش‌های مختلف پیشتاز شبکه‌های امسال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *