The Equalizer 3: تریلری دیگری که اکشن همیشگی رابرت مک کال رو نشون میده

The Equalizer 3

شرکت سونی پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم The Equalizer 3 را برای مرور ماجراجویی‌های رابرت مک‌کال برای اجرای عدالت را پخش کرد.

شرکت سونی پیکچرز ویدیو جدیدی از فیلم The Equalizer 3 (برابرساز ۳) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این ویدیو، ماجراجویی‌های خشونت‌بار رابرت مک‌کال برای اجرای عدالت در قسمت‌های قبلی را مرور می‌کند و نوید رویارویی خشن‌تر این کاراکتر با مافیا در قسمت سوم را می‌دهد. این فیلم به کارگردانی آنتوان فوکوآ در تاریخ ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ (۱ سپتامبر ۲۰۲۳) روی پرده سینما می‌رود.

تریلر با هم مشاهده کنیم :

در فیلم The Equalizer 3 رابرت مک‌کال در تلاش برای کنار آمدن با کارهای وحشتناکی است که در گذشته انجام داده است و با اجرای عدالت از جانب مظلومان به آرامش عجیبی دست می‌یابد. او که به‌طرز شگفت‌آوری از خانه‌ی خود در جنوب ایتالیا سر در می‌آورد، متوجه کنترل دوستانش توسط تبه‌کاران محلی می‌شود. با افزایش وخامت اوضاع، رابرت مک‌کال دقیقا می‌داند که باید چه کاری انجام دهد: قرارگیری در مقابل مافیا برای محافظت از دوستان.

the-equalizer-3-star-denzel-washington

بازیگران این فیلم عبارتند از :

دنزل واشینگتنداکوتا فانینگ
دیوید دنمنگایا اسکودلارو
سونیا بن عماررمو جیرونه
آندره‌آ دودرویوجینو ماستراندرا

این آخرین حضور دنزل واشینگتن در نقش رابرت مک‌کال است که به‌استثنای مجموعه فیلم‌های برابرساز در دنباله هیچ فیلم دیگری نقش‌آفرینی نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *