جنیفر لارنس در فیلم Die My Love

Die My Love

جنیفر لارنس بازیگری که این روز ها بخاطر حضور در فیلم کمدی No Hard Feelings در متن خبر ها است به فیلم Die My Love به کارگردانی لین رمزی پیوست.

لین رمزی از سال 2017 به اینور هیچ فیلمی برای اکران نداشته است.( لین رمزی در سال 2017 فیلم تو هیچ وقت اینجا نبوده ای) را اکران کرده بود و تا به امروز هیچ فیلم دیگری برای اکران نداشته است.

لین رمزی برای اکران امسال فیلم پلاریس را در برنامه دارد که در این فیلم ما شاهد حضور واکین فینیکس و رونی مارا هستیم.

فیلم پولاریس دومین همکاری لین رمزی با واکین فینیکس بود. از نکات جالب فیلم پولاریس حضور واکین و رونی مارا با هم در این فیلم است. این دو در زندگی واقعی شریک یکدیگر هستند.

لین رمزی در جشنواره فیلم سارایوو تایید کرد که پس از فیلم پولاریس فیلمی بر اساس رمان Die My Love با بازی جنیفر لارنس خواهد ساخت.

جنیفر لارنس نیز در جشنواره تورنتو فاش کرده بود که در فیلم جدیدی که لین رمزی خواهد ساخت با او همکاری خواهد کرد.

فیلم Die My Love داستان یک زنی است که پس از زایمان در روستایی دور افتاده در فرانسه دچار افسردگی و مشکلات شدید روانی میشود.

لین رمزی در ارتباط با این فیلم گفته بود که ساختنش سخت نیست چون لوکیشن های فیلم در قطب، قایق و … نیست فقط در یک روستای دور افتاده است.

لین رمزی همچنین اضافه کرده است که از همکاری با بازیگران لذت میبرد و با همه بازیگرانی که تا این لحظه همکاری کردم دوست هست هستم و خیلی از آن ها پدر خوانده و مادر خوانده فرزندان من هستند.

همچنین رمزی یکی از کارگردانانی است که اعلام کرده از اعتصاب بازیگران حمایت میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *