انتشار تریلری از فیلم Freelance

Freelance

تریلر فیلم اکشن و کمدی Freelance توسط استودیو Relativity Media منتشر شد. در این تریلر ما شاهد صحنه های اکشن و جذاب با حضور جان سینا هستیم.

در این فیلم جان سینا موظف است تا از یک روزنامه نگار که موقعیت شغلیش در خطر است محافظت کند تا او بتواند با یک سیاستمدار مصاحبه کند ولی درست در لحظه مصاحبه، کودتایی اتفاق میافتد و حالا جان سینا باید از سیاستمدار و روزنامه نگار باهم دیگر مراقبت کند.

Freelance
Freelance

این فیلم توسط پیر مول فرانسوی ساخته شده است. پیر مول قسمت اول مجموعه محبوب Taken رو نیز کارگردانی کرده است.

انتظار میرود که پیر مول بتواند با این فیلم به موفقیت های نسبی دست پیدا کند. عمده مشهوریت پیر مول بخاطر فیلم ربوده شده یا همان Taken است. پیر مول توانست به ربوده شده به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کند و انتظار میرود که او بتواند با فیلم Freelance نیز به این موفقیت دست پیدا کند.

در این فیلم بازیگران مطرحی چون جان سینا، آلیسون بری، خوان پابلو، کریستین اسلیتر، مارتون سوکاس و آلیس ایو حضور دارند.

جان سینا پیش از این در سال 2023 فیلم اکشن و کمدی Hidden Strike رو هم بازی کرده که منتشر شده است.( جان سینا در این فیلم با جکی چان همبازی بوده است) شما میتوانید نقد فیلم Hidden Strike رو از این بخش مطالعه کنید.

فیلنامه این فیلم توسط جیکوب لنتز نوشته شده است. این اولین تجربه جیکوب لنتز در حوزه فیلنامه نویسی است.

شما میتوانید تریلر این فیلم اکشن و کمدی را در لینک زیر تماشا کنید.

بر اساس اخبار منتشر شده این فیلم برای اکران در 14 مهر ماه برنامه ریزی شده است. باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا این فیلم میتونه موفق باشه یا خیر.

با ما همراه باشید با اخبار روز سینمای دنیا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *