Dream Scenario : پخش تریلر فیلم جدید نیکلاس کیج

Dream Senario (2)

Dream Scenario، جدیدترین محصول کمپانی و استودیوی A24 در سال 2023 است که چندی پیش تریلر رسمی فیلم Dream Scenario به انتشار رسید.

این فیلم کمدی که توسط کریستوفر بورگلی نوشته و کارگردانی شده است، در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در تاریخ 9 سپتامبر (18 شهریور 1402) به نمایش درآمد.

این تریلر با توالی ناراحت کننده‌ای از رویدادها آغاز می‌شود. فیلم Dream Scenario، به کارگردانی کریستوفر بورگلی، توسط آری آستر و لارس کنودسن تهیه شده است. این فیلم کمدی و جنایی آمریکایی در سال 2023 منتشر شد و تحت حمایت شرکت Square Peg بوده است.

با هم این تریلر رو مشاهده کنیم :

جدا از تریلر پوستری هم از این فیلم تا الان رونمایی شده این مورد هم با هم ببینیم :

Dream Senario poster

داستان این فیلم :

در فیلم Dream Scenario، شخصی به نام پل متیوز به تصویر کشیده شده است. پل، به عنوان یک استاد شکست خورده در بین دانشجویان خود یاد می‌شود و او در زندگی‌اش هرگز به موفقیت نرسیده  است. پس از یک روز، همه چیز به طور ناگهانی تغییر کرده و داستان فیلم سناریوی رویایی آغاز می‌شود. این تحول ناگهانی زندگی پل را برای همیشه تغییر می‌دهد.

بازیگران این فیلم عبارتند از :

نیکلاس کیججولیان نیکلسون
تیم میدوزمایکل سرا
دیلان گلولادیلن بیکر
از جمله بازیگرانی هستند که درون این فیلم به ایفای نقش پرداختند
Dream Senario

فیلم Dream Scenario در تاریخ 9 سپتامبر 2023 در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد. این فیلم که توسط شرکت A24 تهیه شده، قرار است در تاریخ 10 نوامبر 2023 (19 آبان 1402) منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *