True Detective : تریلر جدید فصل چهارم

truedetective.3 poster

شبکه HBO تریلر جدیدی از فصل چهارم سریال True Detective را منتشر کرده است که در پایان شاهد تایید تاریخ پخش این سریال هستیم.

مدتی پیش مشخص شد که پخش فصل چهارم سریال True Detective تا اوایل سال ۲۰۲۴ عقب افتاده است

که بعد از مدت ها تریلر جدید فصل چهارم معرفی شد که بیش تر در موردش صحبت میکنیم

تاریخ پخش فصل جدید سریال کارآگاه حقیقی مشخص و اعلام شده است. شبکه HBO و مکس تریلر جدید این سریال منتشر کردند که در طول آن تصاویر بیشتری از اتفاقات این سریال آنتولوژی دیده می‌شود.

با هم این تریلر رو مشاهده کنیم :

همچنین در پایان تریلر مشخص شد که پخش سریال True Detective: Night Country از تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۴ دی ۱۴۰۲) از شبکه HBO و مکس آغاز خواهد شد. اتفاقات فصل چهارم این سریال در شهر انیس در ایالت آلاسکا جریان دارد که ۶ مرد در ایستگاه تحقیقاتی تسلال در قطب شمال بدون هیچ ردی ناپدید می‌شوند. کارآگاهان لیز دانورز و اوانجلین ناوارو برای حل این پرونده باید با تاریکی خود مواجه شوند و با آن مقابله کنند و حفیفت‌هایی را که در زیر یخ‌های ابدی مدفون شده‌اند پیدا و کشف کنند.

truedetective.3

لوپز همچنین وظیفه کارگردانی چندین قسمت از سریال True Detective: Night Country را بر عهده داشته است. نیک پیزولاتو که وظیفه ساخت سه فصل اول سریال True Detective را بر عهده داشته است، در ساخت فصل چهارم این سریال نقشی نداشته است. درواقع یک سریال آنتولوژی و درام جنایی است که هر فصل دارای داستان و شخصیت‌های متفاوتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *