بی‌مصرف‌ها ۴ : تاریخ انتشار

بی مصرف ها

شرکت لاینزگیت از زمان انتشار نسخه دیجیتالی فیلم اکشن بزرگسالانه The Expendables 4 پرده برداشت.

شرکت لاینزگیت تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی فیلم Expendables 4 (بی‌مصرف‌ها ۴) را اعلام کرد. این فیلم اکشن مهیج با نقش‌آفرینی سیلوستر استالونه و جیسون استاتهام در تاریخ ۲۱ مهر (۱۳ اکتبر) در سرویس‌های VOD و دیجیتالی به فروش یا اجاره گذاشته می‌شود. این دنباله با فروش جهانی بیش از ۴۰ میلیون دلار عملکرد ضعیفی در گیشه داشت و به کم‌فروش‌ترین فیلم مجموعه تبدیل شد.

نام بازیگرنقشفیلم‌های معروف
سیلوستر استالونهبارنی راسRocky, Rambo, The Expendables
جیسون استاتهاملی کریسمسCrank, Transporter, The Expendables
دولف لاندگرنجان شمشیرRocky IV, Universal Soldier, The Expendables
رندی کوچارگانر جنسنThe Wrestler, Big Stan, The Expendables
مگان فاکسجیناTransformers, Jennifer’s Body, The Expendables
فیفتی سنتمورگانEscape Plan, xXx: Return of Xander Cage, The Expendables
تونی جاکانگFurious 7, The Raid, The Expendables
اندی گارسیامیلتونOcean’s 11, Traffic, The Expendables
ایکو اویسیوریThe Raid, The Raid 2, The Expendables
بازیگرانی که درون این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

در فیلم The Expendables 4، گروه بی‌مصرف‌ها که متشکل از مزدوران زبده و کارآزموده هستند، برای نجات دنیا از یک تهدید بزرگ متحد می‌شوند. این تهدید یک توطئه هسته‌ای است که توسط یک دلال اسلحه ثروتمند و قدرتمند به نام “یوری” طراحی شده است. یوری قصد دارد با حمله هسته‌ای به روسیه و ایالات متحده، جنگ جهانی سوم را آغاز کند و از آن سود ببرد.

گروه بی‌مصرف‌ها با رهبری بارنی راس، رهبر سابق نیروهای ویژه، برای جلوگیری از وقوع این فاجعه تلاش می‌کنند. آنها باید به روسیه سفر کنند و با نیروهای یوری مبارزه کنند. در این راه، آنها با چالش‌های زیادی روبرو می‌شوند، اما در نهایت موفق می‌شوند مانع از وقوع جنگ جهانی سوم شوند.

در این فیلم، اسکات وا، کارگردان فیلم‌های اکشنی مانند “جنون سرعت” و “قانون شجاعت”، سکان هدایت را در دست داشت. او توانست صحنه‌های اکشن فیلم را به شکلی جذاب و هیجان‌انگیز کارگردانی کند. همچنین، اسپنسر کوهن، کرت ویمر و تاد دگرهارت، فیلم‌نامه‌نویسان فیلم، داستانی را خلق کردند که پر از اکشن، هیجان و لحظات طنز است.

بازی بازیگران فیلم نیز مورد تحسین منتقدان و تماشاگران قرار گرفت. سیلوستر استالونه، جیسون استاتهام، دولف لاندگرن و دیگر بازیگران این فیلم، نقش‌های خود را به خوبی ایفا کردند و توانستند شخصیت‌های خود را به شکلی باورپذیر به تصویر بکشند.

در مجموع، فیلم The Expendables 4 یک فیلم اکشن هیجان‌انگیز است که می‌تواند مورد توجه طرفداران این ژانر قرار بگیرد. این فیلم با صحنه‌های اکشن جذاب، داستانی پرکشش و بازی‌های خوب بازیگران، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای مخاطبان رقم می‌زند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *