Migration : تریلر انیمیشن

migration-2023-wallpaper

در تریلر جدید انیمیشن Migration، شاهد تصاویر بیشتری از مشکلات مهاجرت خانواده اردک در طول سفر آن‌ها هستیم. در ابتدای تریلر، خانواده اردک را می‌بینیم که در حال پرواز از نیو انگلند به کارائیب هستند. اما در طول مسیر، با مشکلات مختلفی روبرو می‌شوند. از جمله این مشکلات می‌توان به طوفان، برخورد با هواپیماها و گرفتار شدن در شهر نیویورک اشاره کرد.

در این تریلر، شاهد پخش آهنگ Out of the Woods از تیلور سوئیفت نیز هستیم. این آهنگ، نوعی استعاره از مشکلات و چالش‌هایی است که خانواده اردک در طول سفر خود با آن‌ها روبرو می‌شوند.

تریلر این انیمیشن رو با هم مشاهده کنیم:

انیمیشن Migration داستان یک خانواده اردک را دنبال می‌کند که اعضای خانواده پدر خانواده را برای تعطیلات و یک سفر بزرگ متقاعد می‌کنند. آن‌ها قرار است در این تعطیلات از نیو انگلند به کارائیب سفر کنند. اما در طول مسیر، با مشکلات مختلفی روبرو می‌شوند و در نهایت در شهر نیویورک گرفتار می‌شوند.

این انیمیشن توسط بنجامین رنر، کارگردان نامزد دریافت جایزه اسکار برای انیمیشن Ernest & Celestine، کارگردانی شده است. فیلمنامه این انیمیشن نیز توسط مایک وایت، سازنده سریال The White Lotus، نوشته شده است.

پوستر منتشر شده هم با هم مشاهده کنیم :

migration-2023-new-poster

انیمیشن Migration برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) برنامه‌ریزی شده است. این انیمیشن درواقع اثر بعدی استودیو انیمیشن‌سازی Illumination، سازنده آثاری چون انیمیشن Despicable Me، انیمیشن Minions، انیمیشن The Secret Life of Pets، انیمیشن Sing و انیمیشن The Grinch، پس از انیمیشن Mario است.

در ادامه، به برخی از نکات برجسته تریلر جدید انیمیشن Migration اشاره می‌کنیم:

  • در این تریلر، شاهد تصاویر بیشتری از مشکلات مهاجرت خانواده اردک هستیم. این مشکلات، نوعی چالش و ماجراجویی برای خانواده اردک محسوب می‌شوند.
  • آهنگ Out of the Woods از تیلور سوئیفت، نوعی استعاره از مشکلات و چالش‌هایی است که خانواده اردک در طول سفر خود با آن‌ها روبرو می‌شوند.
  • این انیمیشن توسط بنجامین رنر، کارگردان نامزد دریافت جایزه اسکار، کارگردانی شده است. فیلمنامه این انیمیشن نیز توسط مایک وایت، سازنده سریال The White Lotus، نوشته شده است.
  • انیمیشن Migration برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) برنامه‌ریزی شده است. این انیمیشن درواقع اثر بعدی استودیو انیمیشن‌سازی Illumination است.

با توجه به نکات ذکر شده، انتظار می‌رود که انیمیشن Migration یک انیمیشن جذاب و سرگرم‌کننده باشد که داستانی خانوادگی و ماجراجویانه را روایت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *