The Marvels : تریلر و پوستر کاراکتر های این فیلم

The Marvels

شرکت مارول پوسترهای جدیدی از کاراکترهای فیلم ابرقهرمانی The Marvels به کارگردانی نیا داکوستا را منتشر کرد.

در ادامه باهم درمورد شخصیت ها صحبت کرده و پوستر هارو مشاهده کنیم

  • پوستر کاپیتان مارول

در این پوستر، کارول دنورز را می‌بینیم که در حال پرواز در فضا است. او لباس جدیدی به تن دارد که شباهت زیادی به لباس سنتی کاپیتان مارول دارد. در پس‌زمینه این پوستر، می‌توان یک کرم‌چاله را مشاهده کرد.

captain-marvel-poster
  • پوستر مونیکا رمبو

در این پوستر، مونیکا رمبو را می‌بینیم که در حال پرواز در آسمان است. او لباس جدیدی به تن دارد که شباهت زیادی به لباس مادرش، ماریا رمبو، دارد. در پس‌زمینه این پوستر، می‌توان یک شهر را مشاهده کرد.

monica-rambeau-poster
  • پوستر خانم مارول

در این پوستر، کامالا خان را می‌بینیم که در حال استفاده از قدرت‌های خود است. او لباس جدیدی به تن دارد که شباهت زیادی به لباس سنتی خانم مارول دارد. در پس‌زمینه این پوستر، می‌توان یک میدان نبرد را مشاهده کرد.

ms-marvel-poster
  • پوستر نیک فیوری

در این پوستر، نیک فیوری را می‌بینیم که در حال تماشای یک چیزی است. او لباس جدیدی به تن دارد که شباهت زیادی به لباس سنتی نیک فیوری دارد. در پس‌زمینه این پوستر، می‌توان یک آزمایشگاه را مشاهده کرد.

nick-fury-poster
  • پوستر شاهزاده یان

در این پوستر، شاهزاده یان را می‌بینیم که در حال استفاده از قدرت‌های خود است. او لباس جدیدی به تن دارد که شباهت زیادی به لباس سنتی شاهزاده یان دارد. در پس‌زمینه این پوستر، می‌توان یک جنگل را مشاهده کرد.

prince-yan-poster
  • پوستر گوس

در این پوستر، گوس، گربه فضایی کارول را می‌بینیم که در حال نشستن روی شانه کارول است. گوس لباس جدیدی به تن دارد که شباهت زیادی به لباس سنتی گوس دارد.

goose-poster

با توجه به نکات ذکر شده، انتظار می‌رود که فیلم The Marvels یک فیلم ابرقهرمانی جذاب و سرگرم‌کننده باشد که داستانی هیجان‌انگیز و پر از اکشن را روایت می‌کند. این فیلم همچنین قرار است به گسترش دنیای سینمایی مارول کمک کند و زمینه را برای فیلم‌های آینده این دنیای سینمایی فراهم کند.

در ادامه، به برخی از احتمالات داستانی فیلم The Marvels اشاره می‌کنیم:

  • کرم‌چاله مرتبط با کری

کرم‌چاله مرتبط با کری، احتمالاً یک تهدید بزرگ برای جهان است. این کرم‌چاله می‌تواند منجر به ورود موجودات خطرناکی از فضا به زمین شود.

  • تغییر قدرت‌های کاراکترها

تغییر قدرت‌های کاراکترها، احتمالاً یک چالش بزرگ برای آن‌ها خواهد بود. این کاراکترها باید یاد بگیرند که چگونه از قدرت‌های جدید خود استفاده کنند تا بتوانند از جهان محافظت کنند.

  • ملاقات کاراکترها

ملاقات کاراکترهای کاپیتان مارول، مونیکا رمبو و خانم مارول، احتمالاً صحنه‌های جذابی را رقم خواهد زد. این سه شخصیت، قدرت‌های منحصربه‌فردی دارند که می‌تواند در کنار هم، یک تیم قدرتمند را تشکیل دهند.

با هم تریلر منتشر شده رو هم مشاهده کنیم :

در خلاصه داستان فیلم The Marvels می‌خوانیم: «حین بررسی یک کرم‌چاله مرتبط با کری، قدرت مونیکا رمبو با کامالا خان و کارول دنورز در‌هم‌آمیخته می‌شود. این سه با یکدیگر همراه می‌شوند تا بفهمند که چرا جای آن‌ها هر بار هنگام استفاده از قدرت‌های خود با دیگری عوض می‌شود». نیا داکوستا، کارگردان فیلم Candyman (کندی‌من) سکان هدایت این فیلم ابرقهرمانی را در دست داشت که یک دنباله برای فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) به‌حساب می‌آید.

بازیگران این فیلم عبارتند از :

بازیگرنقش
بری لارسونکارول دنورز / کاپیتان مارول
ایمان ولانیکامالا خان / خانم مارول
تیونا پریسمونیکا رمبو / فوتون
ساموئل ال. جکسوننیک فیوری
زوی اشتندار-بن
پارک سو-جونمتحد دنورز
زنوبیا شروفمنیبه خان
موهان کاپوریوسف خان
ساغر شیخامیر
لاشانا لینچماریا رمبو
رندل پارکجیمی وو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *