Aquaman 2 : تاریخ اکران

Aquaman-and-the-Lost-Kingdom-2023

تأخیر اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

شرکت برادران وارنر روز سه‌شنبه، ۲۹ مهر ۱۴۰۲، اعلام کرد که فیلم Aquaman and the Lost Kingdom (آکوامن و پادشاهی گم‌شده) با تأخیری دو روزه روی پرده سینما می‌رود. این فیلم که قرار بود در تاریخ ۲۹ آذر ۱۴۰۲ (۲۰ دسامبر ۲۰۲۳) اکران شود، اکنون در تاریخ ۱ دی ۱۴۰۲ (۲۲ دسامبر ۲۰۲۳) روی پرده خواهد رفت.

این تأخیر دومین بار است که برای این فیلم اتفاق می‌افتد. در ابتدا قرار بود این فیلم در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ اکران شود، اما به دلیل شیوع کرونا و تاخیر در فیلمبرداری به ۱۷ مارس ۲۰۲۳ موکول شد.

در خلاصه داستان فیلم Aquaman and the Lost Kingdom می‌خوانیم: «زمانی‌که یک قدرت باستانی آزاد می‌شود، آکوامن باید اتحادی پرتنش با یک دشمن ذاتی تشکیل دهد تا از آتلانتیس و جهان دربرابر یک ویرانی جبران‌ناپذیر محافظت کند».

جیسون موموآ در نقش آکوامن، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم، نیکول کیدمن در نقش آتلانا، دولف لوندگرن در نقش کریتوس، یحیی عبدالمتین دوم در نقش بلک مانتا، و تام هاردی در نقش ماریوس ورو به ایفای نقش می‌پردازند.

جیمز وان، کارگردان فیلم اول، کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده دارد. دیوید لزلی جانسون فیلم‌نامه را براساس داستانی از خود، جیمز وان، جیسون موموآ و توماس پاآ سیبت به رشته تحریر درآورده است. جیمز وان و پیتر سفرن تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

تأخیر اکران این فیلم ممکن است تأثیر منفی بر فروش آن داشته باشد. با این حال، هنوز زود است که بتوان به طور قطع در این مورد نظر داد.

دلایل احتمالی تأخیر اکران

دلایل احتمالی تأخیر اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom عبارتند از:

  • تأثیرات ناشی از جنگ اوکراین: جنگ اوکراین تأثیرات زیادی بر صنعت فیلم داشته است. بسیاری از فیلم‌های هالیوودی در حال حاضر در کشورهایی که تحت تأثیر جنگ قرار گرفته‌اند، اکران نمی‌شوند. ممکن است این امر باعث شده باشد که برادران وارنر تصمیم بگیرد اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom را به تاخیر بیندازد تا از تأثیرات منفی جنگ بر فروش این فیلم جلوگیری کند.
  • تأخیر در مراحل پس از تولید: ممکن است مراحل پس از تولید فیلم Aquaman and the Lost Kingdom به دلایلی با تأخیر مواجه شده باشد. این امر باعث شده باشد که برادران وارنر نتواند این فیلم را در تاریخ مقرر اکران کند.
  • تغییر در استراتژی بازاریابی: ممکن است برادران وارنر تصمیم گرفته باشد استراتژی بازاریابی فیلم Aquaman and the Lost Kingdom را تغییر دهد. این امر ممکن است باعث شده باشد که این شرکت تصمیم بگیرد اکران این فیلم را به تاخیر بیندازد تا فرصت بیشتری برای اجرای استراتژی جدید خود داشته باشد.

بازیگران فیلم عبارتند از :

نام بازیگرنقشفیلم‌های معروف
جیسون موموآآرتور کاری/آکوامنDune، Game of Thrones
امبر هردمراDrive Angry، Aquaman
پاتریک ویلسوناوشن مسترThe Phantom of the Opera، Watchmen
دولف لوندگرنپادشاه نروسRocky IV، The Expendables
یحیی عبدالمتین دومبلک مانتاThe Matrix Resurrections، Black Panther
تمورا موریسونتوماس کاریOnce Were Warriors، Aquaman
نیکول کیدمنآتلاناRabbit Hole، The Hours
Aquaman

تأخیر اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom خبر بدی برای طرفداران این فیلم است. با این حال، هنوز زود است که بتوان به طور قطع در مورد تأثیر این تأخیر بر فروش فیلم نظر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *