The Black Phone 2: تاریخ اکران

black phone poster 1

تأیید تاریخ اکران فیلم ترسناک The Black Phone 2

شرکت یونیورسال پیکچرز روز سه‌شنبه، ۲۹ مهر ۱۴۰۲، تأیید کرد که فیلم The Black Phone 2 (تلفن سیاه ۲) در تاریخ ۶ تیر ۱۴۰۴ (۲۷ ژوئن ۲۰۲۵) روی پرده سینما می‌رود. این فیلم دنباله فیلم ترسناک The Black Phone (تلفن سیاه) محصول سال ۲۰۲۱ است که با استقبال خوبی از سوی منتقدان و تماشاگران مواجه شد.

هنوز جزئیاتی از داستان و بازیگرهای فیلم تلفن سیاه در دست نیست. با این حال، انتظار می‌رود که این فیلم داستان فینی شاو (با بازی میسون تیمز) را در سال‌های پس از وقایع فیلم اول دنبال کند.

اسکات دریکسون، کارگردان فیلم اول، کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده دارد. سی. رابرت کارگیل فیلم‌نامه را براساس داستانی از خود و دریکسون می‌نویسد. جیسون بلام، اسکات دریکسون و سی. رابرت کارگیل تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

Black phone 2

بازخورد طرفداران

تأیید تاریخ اکران فیلم The Black Phone با استقبال خوبی از سوی طرفداران این فیلم مواجه شد. بسیاری از طرفداران در شبکه‌های اجتماعی از این خبر ابراز خوشحالی کردند و منتظر اکران این فیلم هستند.

جزئیات احتمالی داستان فیلم

با توجه به پایان فیلم اول، انتظار می‌رود که فیلم The Black Phone داستان فینی شاو را در سال‌های پس از وقایع فیلم اول دنبال کند. فینی در پایان فیلم اول موفق می‌شود از دست قاتل کودک‌کش جان سالم به در ببرد. با این حال، او از تجربیات خود آسیب دیده است و هنوز با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند.

در فیلم تلفن سیاه ، فینی ممکن است با قربانیان دیگر قاتل کودک‌کش روبرو شود. او همچنین ممکن است با نیروهای فراطبیعی مرتبط با تلفن سیاه روبرو شود.

بازیگران احتمالی فیلم

هنوز جزئیاتی از بازیگرهای فیلم تلفن سیاه در دست نیست. با این حال، انتظار می‌رود که میسون تیمز در نقش فینی شاو در این فیلم بازگردد. همچنین ممکن است شاهد حضور ایثن هاک، بازیگر نقش قاتل کودک‌کش، در این فیلم باشیم.

انتظارات از فیلم The Black Phone 2

فیلم The Black Phone (تلفن سیاه) با استقبال خوبی از سوی منتقدان و تماشاگران مواجه شد. این فیلم با بودجه‌ای ۴۰ میلیون دلاری ساخته شد و بیش از ۲۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

انتظار می‌رود که فیلم The Black Phone 2 نیز با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود. این فیلم از یک داستان جذاب و یک تیم سازنده باتجربه بهره می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *