گارفیلد : انتشار پوستر

chris-pratt-garfield-animated-2024

سونی پیکچرز به مناسبت روز ملی گربه تصویر جدیدی از انیمیشن Garfield را منتشر کرد که در آن شاهد نمایش گارفیلد هستیم.

در تصویر جدید، گارفیلد در حال خوردن یک لوله شکلات است. او روی یک مبل نارنجی رنگ نشسته است و یک کلاه آبی رنگ بر سر دارد. در پس‌زمینه، یک تلویزیون روشن دیده می‌شود که در حال پخش یک برنامه تلویزیونی است.

انیمیشن جدیدی براساس Garfield در دست ساخت است

انیمیشن Garfield یک ریبوت از فیلم‌های گارفیلد است که در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۶ منتشر شدند. در این انیمیشن، کریس پرت صداپیشگی گارفیلد و ساموئل ال جکسون صداپیشگی ویک، پدر گارفیلد را بر عهده دارند.

garfield-animated-happy-cat-day-image

کریس پرت و ساموئل ال جکسون صداپیشگی گارفیلد و پدر او را بر عهده دارند

کریس پرت، بازیگر و کمدین آمریکایی، صداپیشگی گارفیلد را در این انیمیشن بر عهده دارد. او در فیلم‌های زیادی از جمله سری فیلم‌های نگهبانان کهکشان، سری فیلم‌های Jurassic World و سری فیلم‌های The Lego Movie بازی کرده است.

ساموئل ال جکسون، بازیگر آمریکایی، صداپیشگی ویک، پدر گارفیلد را در این انیمیشن بر عهده دارد. او در فیلم‌های زیادی از جمله سری فیلم‌های ماتریکس، سری فیلم‌های جنگ ستارگان و سری فیلم‌های Avengers بازی کرده است.

دیوید رینولدز و مارک دیندال نویسندگی و کارگردانی انیمیشن را بر عهده دارند

دیوید رینولدز، نویسنده آمریکایی، وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Garfield را بر عهده دارد. او برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Finding Nemo نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

مارک دیندال، کارگردان آمریکایی، وظیفه کارگردانی انیمیشن Garfield را بر عهده دارد. او کارگردانی انیمیشن‌های The Emperor’s New Groove و Chicken Little را بر عهده داشته است.

گارفیلد یک گربه نارنجی رنگ تنبل است که در حال زندگی با جان آرباکل، صاحبش و اودی، سگ جان است

گارفیلد یک گربه نارنجی رنگ تنبل است که به خوردن، خوابیدن و تماشای تلویزیون علاقه دارد. او با جان آرباکل، صاحبش و اودی، سگ جان زندگی می‌کند.

بیل موری پیش از این صداپیشگی گارفیلد را بر عهده داشت

پیش از این بیل موری، بازیگر آمریکایی، صداپیشگی گارفیلد را در فیلم‌های Garfield: The Movie محصول سال ۲۰۰۴ و Garfield: A Tail of Two Kitties محصول سال ۲۰۰۶ بر عهده داشت.

انتظار می‌رود که انیمیشن Garfield در سال ۲۰۲۴ منتشر شود

انیمیشن Garfield هنوز در مراحل تولید است. انتظار می‌رود که این انیمیشن در سال ۲۰۲۴ منتشر شود.

تحلیل

انتشار تصویر جدید از انیمیشن Garfield نشان می‌دهد که این انیمیشن در مراحل پیشرفته تولید قرار دارد. حضور کریس پرت و ساموئل ال جکسون در این انیمیشن باعث شده است که انتظارات از آن افزایش یابد. اگر این انیمیشن بتواند از نظر کیفیت و جذابیت با انتظارات مخاطبان مطابقت داشته باشد، می‌تواند موفقیت تجاری بزرگی را برای سونی پیکچرز به ارمغان بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *