شریدر :در قسمت دوم لاک پشت های نینجا

شریدر

اعلام شد در قسمت دوم انیمیشن ❞لاک پشت های نینجای جوان❞ شریدر شخصیت منفی خواهد بود.

این خبر برای طرفداران لاک پشت های نینجا بسیار هیجان انگیز است. شردر یکی از شخصیت های شرور اصلی این مجموعه است که در طول سال ها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

این قسمت قراره شرور محور باشه به نوعی که شخصیت منفی، شخصیت اصلی داستان است و همه چی حول محور شردر خواهد بود تا لاک پشت های نینجا.

این خبر نشان می دهد که قسمت دوم انیمیشن لاک پشت های نینجا جوان یک رویکرد متفاوت از قسمت اول خواهد داشت. در قسمت اول، لاک پشت های نینجا شخصیت های اصلی داستان بودند و شردر نقش یک شخصیت منفی مکمل را داشت. اما در قسمت دوم، شردر شخصیت اصلی داستان خواهد بود و لاک پشت های نینجا باید با او مبارزه کنند.

انتظارات از قسمت دوم

با توجه به این خبر، انتظار می رود که قسمت دوم انیمیشن لاک پشت های نینجا جوان یک داستان جذاب و هیجان انگیز باشد. این قسمت می تواند فرصتی عالی برای معرفی شردر به مخاطبان جدید باشد و همچنین می تواند برای طرفداران قدیمی این مجموعه بسیار لذت بخش باشد.

در اینجا چند احتمال برای داستان قسمت دوم انیمیشن لاک پشت های نینجا جوان آورده شده است:

  • شریدر می تواند در تلاش باشد تا دنیا را نابود کند و لاک پشت های نینجا باید از آن جلوگیری کنند.
  • شریدر می تواند در تلاش باشد تا انتقام خود را از لاک پشت های نینجا بگیرد و آنها باید با او روبرو شوند.
  • شریدر می تواند در تلاش باشد تا قدرت بیشتری به دست آورد و لاک پشت های نینجا باید او را متوقف کنند.

البته، این فقط چند احتمال است و داستان واقعی قسمت دوم ممکن است کاملاً متفاوت باشد. اما با توجه به این که این قسمت قرار است شرور محور باشد، انتظار می رود که داستانی تاریک و پرتنش داشته باشد.

پیش از این قسمت دوم این انیمیشن منتشر شده بود که با استقبال زیادی از طرف بینندگان روبرو شده بود شما میتوانید نقد و بررسی این انیمیشن را از اینجا مطالعه کنید.

هنوز خبری مبنی بر زمان اکران این انیمیشن مشخص نشده است و باید منتظر باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *