Futurama : تمدید برای دو فصل دیگه

Futurama s1 poster

تمدید انیمیشن Futurama برای دو فصل دیگر

شبکه هولو با اعلام زمان پخش فصل دوازدهم انیمیشن Futurama، از تمدید این سریال برای دو فصل دیگر خبر داد. این خبر برای طرفداران این انیمیشن محبوب که منتظر ادامه‌ی داستان بودند، بسیار خوشایند بود.

فصل دوازدهم انیمیشن Futurama که شامل ۱۰ قسمت خواهد بود، در سال ۲۰۲۴ از هولو پخش خواهد شد. این سرویس استریم اکنون سفارش ساخت ۲۰ قسمت دیگر از انیمیشن Futurama را ارائه کرده است که در قالب فصل سیزدهم و فصل چهاردهم در سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ پخش خواهند شد.

انیمیشن Futurama در ابتدا از سال ۱۹۹۹ از شبکه فاکس آغاز شد. در ادامه در سال ۲۰۰۳ شبکه فاکس ادامه پخش سریال را لغو کرد و در ادامه شبکه کمدی سنترال از سال ۲۰۰۸ این انیمیشن سریالی را احیا کرد و پخش آن تا سال ۲۰۱۳ ادامه داشت.

Futurama poster

مت گرینیگ، خالق انیمیشن The Simpsons به‌همراه دیوید اکس. کوهن وظیفه تولید و ساخت انیمیشن Futurama را بر عهده دارند که برای ساخت دو فصل جدید این سریال انیمیشنی محبوب باز خواهند گشت. بیلی وست، کیتی سیگال، جان دیماجیو، ترس مک‌نیل، ماوریس لامارش، لورن تام، فیل لامار، دیوید هرمان و فرانک ولکر از جمله صداپیشگان انیمیشن Futurama هستند.

بازگشت Futurama

بازگشت Futurama خبر بسیار خوبی برای طرفداران این انیمیشن است. این سریال در طول سال‌های پخش خود، طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرد و توانست جوایز متعددی را نیز کسب کند.

فصل یازدهم انیمیشن Futurama که در سال ۲۰۲۳ پخش شد، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد. این فصل طی ۶ هفته در بین ۱۰ سریال اورجینال پر بیننده وب‌سایت نیلسن قرار داشت.

آینده‌ی Futurama

با تمدید انیمیشن Futurama برای دو فصل دیگر، طرفداران این سریال می‌توانند انتظار داشته باشند که ماجراجویی‌های فیلیپ جی. فرای و دوستانش برای چند سال دیگر ادامه داشته باشد.

در فصل دوازدهم، انتظار می‌رود که سازندگان سریال به داستان‌های جدید و جذابی بپردازند و بینندگان را با ماجراهای جدیدی شگفت‌زده کنند. همچنین، انتظار می‌رود که در فصل‌های سیزدهم و چهاردهم، شاهد بازگشت شخصیت‌های محبوب سریال باشیم و داستان‌های بیشتری از آن‌ها را ببینیم.

چند تا والپیپر جذاب از این انیمیشن رو با هم ببینیم:

پیشنهادهای برای فصل‌های جدید

در اینجا چند پیشنهاد برای فصل‌های جدید انیمیشن Futurama ارائه شده است:

  • سفر به فضا: یکی از جذابیت‌های انیمیشن Futurama، سفرهای فضایی شخصیت‌ها است. در فصل‌های جدید، می‌توان شاهد سفرهای فضایی بیشتری به سیارات و فضاهای دوردست باشیم.
  • ملاقات با شخصیت‌های جدید: در فصل‌های جدید، می‌توان شاهد ملاقات با شخصیت‌های جدید و جذاب باشیم. این شخصیت‌ها می‌توانند از سیارات و دنیاهای مختلف باشند و داستان‌های جدیدی را برای سریال رقم بزنند.
  • حل مشکلات جهان آینده: در فصل‌های جدید، می‌توان شاهد تلاش‌های شخصیت‌ها برای حل مشکلات جهان آینده باشیم. این مشکلات می‌توانند از مسائل زیست‌محیطی گرفته تا مسائل اجتماعی و سیاسی باشند.

با توجه به خلاقیت سازندگان انیمیشن Futurama، می‌توان انتظار داشت که فصل‌های جدید این سریال نیز پر از ماجراجویی‌های جذاب و دیدنی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *