Family Switch : انتشار تریلر و پوستر

Family switch poster

فیلم کمدی خانوادگی Family Switch: یک ماجراجویی خنده‌دار و پرماجرا

شبکه نتفلیکس نخستین تریلر و پوستر فیلم کمدی خانوادگی Family Switch را به اشتراک گذاشت. این فیلم که در تاریخ ۹ آذر ۱۴۰۲ (۳۰ نوامبر ۲۰۲۳) از این شبکه پخش خواهد شد، داستان زوجی به نام جس و بیل واکر را روایت می‌کند که به‌طور ناگهانی در بدن فرزندان خود گیر می‌افتند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «جس و بیل واکر تمام تلاش خود را می‌کنند تا ارتباط خانوادگی را با رشد و استقلال بیشتر فرزندانشان حفظ کنند. زمانی‌که یک هم‌ترازی سیاره‌ای نادر باعث جابه‌جایی بدن اعضای خانواده می‌شود، آن‌ها ماجراجویی جالبی را برای بازگشت به حالت عادی شروع می‌کنند که باعث نزدیکی بیشتر آن‌ها می‌شود».

این فیلم براساس کتاب Bedtime for Mommy نوشته ایمی کراوس رزنتال ساخته شده است. جوزف مک‌گینتی (با نام هنری McG)، کارگردان فیلم Terminator Salvation (رستگاری نابودگر) سکان هدایت فیلم Family Switch را در دست داشت و آدام ستیکیل و ویکتوریا استروس فیلم‌نامه آن را به رشته تحربر درآوردند.

در تریلر فیلم، جس و بیل واکر را می‌بینیم که در حال تلاش برای برقراری ارتباط با فرزندان خود هستند. جس یک مادر خانه‌دار است که سعی می‌کند تعادل بین کار و زندگی خانوادگی خود را حفظ کند. بیل نیز یک کارمند موفق است که به‌تازگی به‌عنوان مدیر ارشد منصوب شده است.

در یک روز، یک هم‌ترازی سیاره‌ای نادر باعث جابه‌جایی بدن اعضای خانواده می‌شود. جس در بدن پسرش جا می‌افتد، بیل در بدن دخترش و پسر و دختر آنها نیز در بدن یکدیگر جابه‌جا می‌شوند.

این جابه‌جایی بدنی باعث ایجاد موقعیت‌های خنده‌دار و پرماجرایی برای اعضای خانواده می‌شود. جس که در بدن پسرش قرار گرفته است، باید با چالش‌های جدیدی مانند ورزش کردن و درس خواندن روبرو شود. بیل نیز که در بدن دخترش قرار گرفته است، باید با چالش‌های جدیدی مانند آرایش کردن و رفتن به مهمانی‌های نوجوانی روبرو شود.

پوستر این فیلم رو با هم مشاهده کنیم:

family-switch-poster

فیلم Family Switch به کارگردانی جوزف مک‌گینتی، کارگردان فیلم‌های Terminator Salvation (رستگاری نابودگر)، This Means War (این یعنی جنگ) و Charlie’s Angels (فرشته‌های چارلی) ساخته شده است. این فیلم با بازی جنیفر گارنر، اد هلمز، جاستین بارتا، ایزابلا اسکات و تایلر پری در تاریخ ۹ آذر ۱۴۰۲ (۳۰ نوامبر ۲۰۲۳) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

جنیفر گارنرجس واکر
اد هلمزبیل واکر
بشیر صلاح‌الدینتایلر واکر
ماتیاس شوایگهوفرکال واکر
زوشا راکمورلیلی واکر
فورچون فیمسترجاسمین
پل شیرآقای گری
اندرو بچلوآقای مورفی
ریتا مورنومادربزرگ

تریلر این فیلم رو با هم مشاهده کنیم :

netflix SITE

Netflix

RottenTomatoes

imdb

انتظارات از فیلم Family Switch

با توجه به خلاصه داستان و تریلر فیلم، انتظار می‌رود که فیلم Family Switch یک فیلم کمدی خانوادگی با موقعیت‌های خنده‌دار و پرماجرا باشد. این فیلم می‌تواند برای خانواده‌ها سرگرم‌کننده و جذاب باشد.

بازیگران فیلم نیز از جمله عواملی هستند که می‌توانند به موفقیت فیلم کمک کنند. جنیفر گارنر و اد هلمز، هر دو بازیگران باتجربه و توانمندی هستند که در فیلم‌های موفقی بازی کرده‌اند. حضور آنها در فیلم Family Switch می‌تواند نوید یک فیلم کمدی خانوادگی موفق را بدهد.

در مجموع، فیلم Family Switch یک فیلم کمدی خانوادگی با پتانسیل بالایی برای موفقیت است. این فیلم با بازی بازیگران باتجربه و موقعیت‌های خنده‌دار و پرماجرا، می‌تواند برای خانواده‌ها سرگرم‌کننده و جذاب باشد.

family-switch-stars-jennifer-garner-ed-helms

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *