Joker 2 : دنباله این فیلم همه را شگفت زده میکند

JokerFolie à Deux

فیلم‌بردار جوکر ۲: «بیننده‌ها را شگفت‌زده خواهیم کرد»

لارنس شر، فیلم‌بردار فیلم جوکر: جنون اشتراکی (Joker: Folie à Deux) در مصاحبه‌ای با مجله دفنیشن، جزئیاتی از مراحل پیشرفت این فیلم را به اشتراک گذاشت. شر گفت که فیلم‌برداری جوکر ۲ در سال ۲۰۲۳ به پایان رسید و اکنون مراحل پسا-تولید آن در حال انجام است.

شر در این مصاحبه گفت: «ریسک‌پذیری یکی از خصوصیاتی است که تاد فیلیپس را به‌خاطر آن تحسین می‌کنم. سال آینده فیلم جدید جوکر را روی پرده سینما خواهیم فرستاد که درحال‌حاضر آخرین مراحل پسا-تولیدش را پشت سر می‌گذارد. این فیلم بسیار مهیج است و برای مردم واقعا هیجان‌انگیز خواهد بود. بسیار هیجان‌زده‌ام که همه آن را ببینند».

Joker actor

فیلم جوکر: جنون اشتراکی توسط تاد فیلیپس، کارگردان فیلم جوکر (۲۰۱۹)، کارگردانی می‌شود. واکین فینیکس، برنده جایزه اسکار برای بازی در نقش جوکر در فیلم اول، در این فیلم نیز در نقش این شخصیت شرور ظاهر خواهد شد. لیدی گاگا، خواننده و بازیگر برنده جایزه گرمی، نیز در نقش هارلی کوئین، همکار و عاشق جوکر، بازی خواهد کرد.

درحال‌حاضر جزئیات زیادی از فیلم‌نامه جوکر ۲ در دست نیست، اما براساس گزارش‌ها این فیلم یک اثر موزیکال خواهد بود که بخش زیادی از اتفاقات آن در تیمارستان آرکهام جریان دارد.

فیلم جوکر در سال ۲۰۱۹ با فروش بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان به پرفروش‌ترین فیلم بزرگسالانه طول تاریخ تبدیل شد. این فیلم همچنین توانست دو جایزه اسکار و دو جایزه گلدن گلوب را به‌دست بیاورد.

joker2

با توجه به موفقیت فیلم اول، انتظار می‌رود که فیلم جوکر: جنون اشتراکی نیز مورد استقبال منتقدان و مخاطبان قرار بگیرد. لارنس شر، فیلم‌بردار این فیلم، نیز در مصاحبه خود با دفنیشن، از هیجان خود برای اکران این فیلم خبر داد و گفت که معتقد است این فیلم بینندگان را غافل‌گیر خواهد کرد.

بازیگران این فیلن عبارتند از :

بازیگرنقش
واکین فینیکسآرتور فلک / جوکر
لیدی گاگاهارلی کوئین
زازی بیتزسوفی داموند
کاترین کینردکتر کارملا فالکو
برندن گلیسونآلفرد پنی ورث
جیکوب لافلندنامشخص
Joker 2 poster

در ادامه به برخی از نکات احتمالی که می‌توانند در فیلم جوکر ۲ مورد بررسی قرار بگیرند، اشاره می‌کنیم:

  • رابطه جوکر و هارلی کوئین: یکی از نکات مهمی که در فیلم جوکر به آن پرداخته نشد، رابطه جوکر و هارلی کوئین بود. این رابطه در کمیک‌های دی‌سی یکی از روابط جنجالی و پرطرفدار است و انتظار می‌رود که فیلم جوکر ۲ به این رابطه بیشتر بپردازد.
  • سرنوشت جوکر پس از فیلم اول: در پایان فیلم جوکر، جوکر از گاتهام فرار می‌کند و سرنوشت او مشخص نمی‌شود. فیلم جوکر ۲ می‌تواند به سرنوشت جوکر پس از فرار از گاتهام بپردازد.
  • نقش تیمارستان آرکهام: تیمارستان آرکهام یکی از مکان‌های مهم در دنیای دی‌سی است و انتظار می‌رود که در فیلم جوکر ۲ شاهد حضور این تیمارستان باشیم. فیلم جوکر ۲ می‌تواند به جنبه‌های تاریک و مخفی تیمارستان آرکهام بپردازد.

البته این‌ها تنها برخی از نکات احتمالی هستند و تا زمانی که فیلم جوکر ۲ اکران نشود، نمی‌توان به‌طور قطع در مورد داستان و اتفاقات آن اظهار نظر کرد.

joker-folie-a-deux

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *