How to Train Your Dragon : عقب افتادن تاریخ اکران

How to Train Your Dragon poster 1

عقب افتادن تاریخ اکران فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم

یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که فیلم How To Train Your Dragon دیگر قرار نیست در تاریخ ۱۴ مارس ۲۰۲۵ اکران شود و حالا تاریخ اکران این فیلم لایو اکشن ۳ ماه و تا تابستان ۲۰۲۵ عقب افتاده است.

این تأخیر می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از دلایل احتمالی، اعتصاب بازیگران است که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم را متوقف کرده است. اعتصاب بازیگران در هالیوود از سال ۲۰۲۳ آغاز شده و هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است.

دلیل احتمالی دیگر، این است که یونیورسال پیکچرز می‌خواهد زمان بیشتری برای آماده‌سازی فیلم داشته باشد. فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم، یک فیلم لایو اکشن پرهزینه است و یونیورسال پیکچرز می‌خواهد مطمئن شود که فیلم کیفیت لازم را داشته باشد.

How to Train Your Dragon

با توجه به اینکه فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم، اقتباسی از یک انیمیشن محبوب است، انتظار می‌رود که این فیلم نیز مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد. انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم، سه قسمت بود و هر سه قسمت آن در گیشه جهانی موفق بودند.

در ادامه، به بررسی دلایل احتمالی تأخیر در تاریخ اکران فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم می‌پردازیم:

اعتصاب بازیگران

اعتصاب بازیگران در هالیوود از سال ۲۰۲۳ آغاز شده و هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است. بازیگران خواستار افزایش دستمزد و بهبود شرایط کاری خود هستند. اعتصاب بازیگران، تولید بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها را در هالیوود متوقف کرده است.

یکی از دلایل احتمالی تأخیر در تاریخ اکران فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم، اعتصاب بازیگران است. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم لایو اکشن آغاز شده بود، اما به علت اعتصاب بازیگران متوقف شده است. انتظار می‌رود پس از پایان اعتصاب، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم از سر گرفته شود.

how-to-train-your-dragon

آماده‌سازی بیشتر فیلم

فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم، یک فیلم لایو اکشن پرهزینه است و یونیورسال پیکچرز می‌خواهد مطمئن شود که فیلم کیفیت لازم را داشته باشد. فیلمنامه فیلم توسط دین دبلوا، کارگردان سه‌گانه انیمیشن How to Train Your Dragon نوشته شده است و میسون تیمز و نیکو پارکر در نقش‌های اصلی فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

با توجه به اینکه فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم، اقتباسی از یک انیمیشن محبوب است، انتظار می‌رود که این فیلم نیز مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد. انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم، سه قسمت بود و هر سه قسمت آن در گیشه جهانی موفق بودند.

یونیورسال پیکچرز ممکن است تصمیم گرفته باشد که زمان بیشتری برای آماده‌سازی فیلم داشته باشد تا از موفقیت آن اطمینان حاصل کند. با تأخیر سه ماهه در تاریخ اکران فیلم، یونیورسال پیکچرز زمان بیشتری برای تکمیل مراحل پیش‌تولید و فیلم‌برداری فیلم خواهد داشت.

how-to-train-your-dragon-the-hidden-world-wallpaper

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *