?…What If : زمان پخش فصل دوم

What If

فصل دوم انیمیشن سریالی ?…What If: بازگشت به مولتی‌ورس

با اعلام رسمی شرکت دیزنی، فصل دوم انیمیشن سریالی ?…What If (چه می‌شود اگر…؟) در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۴ از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد. این خبر برای طرفداران این سریال آنتولوژی خوشایند بود، زیرا فصل اول این سریال با استقبال مثبت منتقدان و مخاطبان روبه‌رو شده بود.

فصل دوم سریال ?…What If، داستان خود را در مولتی‌ورس بی‌کران دنیای سینمایی مارول دنبال خواهد کرد. این سریال با صداپیشگی جفری رایت در نقش ناظر، داستان‌های جدیدی از جهان مارول را روایت خواهد کرد.

در فصل اول این سریال، شاهد داستان‌های مختلفی بودیم که در آن‌ها اتفاقات معروف دنیای مارول به شکل متفاوتی رقم می‌خوردند. به عنوان مثال، در یکی از قسمت‌های این سریال، شاهد بودیم که اگر کاپیتان آمریکا توسط سرنیزه یخی تانوس کشته نمی‌شد، چه اتفاقی می‌افتاد.

what-if-marvel-characters

در فصل دوم نیز انتظار می‌رود که شاهد داستان‌های جدید و جذابی باشیم. تاکنون چندین تیزر از فصل دوم این انیمیشن منتشر شده است که بازگشت لارنس فیشبرن در نقش تانوس را تأیید می‌کند. همچنین، شاهد حضور قهرمان جدیدی با نام کاهوری هستیم که در دنیای سینمایی مارول معرفی خواهد شد.

حضور کاهوری در فصل دوم سریال ?…What If، نشان می‌دهد که این سریال به دنبال معرفی چهره‌های جدیدی از دنیای مارول است. کاهوری یک قهرمان جدید است که از دنیای سینمایی مارول نشأت گرفته است. این شخصیت در سال ۲۰۲۳ در کمیک‌های مارول معرفی شد و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های جدید این شرکت تبدیل شد.

با توجه به موفقیت فصل اول سریال ?…What If، انتظار می‌رود که فصل دوم نیز مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد. این سریال می‌تواند فرصتی برای معرفی چهره‌های جدید و جذاب از دنیای مارول باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *