تاریخ پخش سریال بازسازی فیلم ❞ خانم و آقای اسمیت ❞ محصول آمازون اعلام شد.

آقا و خانم اسمیت

دونالد گلاور، خالق Atlanta، خالق و بازیگر سریال بازسازی خانم و آقای اسمیت. گلاور در این سریال نقش جان اسمیت را بازی می‌کند، یک قاتل حرفه‌ای که در حال تلاش برای تعادل بین زندگی کاری و خانوادگی خود است. همسر او، جاسلین اسمیت، نیز یک قاتل حرفه‌ای است که در تلاش برای حفظ هویت مخفی خود است.

  • این سریال بازسازی فیلم Mr & Mrs Smith با بازی برد پیت و آنجلینا جولی است که خود آن فیلم هم بازسازی از سریالی به همین نام محصول 1996 بود. فیلم Mr & Mrs Smith در سال 2005 اکران شد و یک موفقیت تجاری و انتقادی بود. این فیلم داستان دو قاتل حرفه‌ای را روایت می‌کند که در حال تلاش برای کشتن یکدیگر هستند، اما در نهایت عاشق یکدیگر می‌شوند.
  • سریال خانم و آقای اسمیت قرار است در 15 جولای 2024 از آمازون پرایم ویدیو پخش شود. این سریال هشت قسمت دارد و توسط گلاور و مارک گودمن نوشته شده است.

سریال خانم و آقای اسمیت از زمان اعلام ساخت آن، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. بسیاری از طرفداران از این که دونالد گلاور و مارک گودمن در حال ساخت این سریال هستند هیجان زده هستند. همچنین، این سریال از بازیگرانی با استعداد مانند دونالد گلاور، کری واشنگتن، و لوسی لیو تشکیل شده است.

با توجه به موفقیت‌های فیلم و سریال قبلی خانم و آقای اسمیت، انتظار می‌رود که این سریال نیز مورد استقبال قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *