تریلر جدید فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

Aquaman and the Lost Kingdom

تریلر جدید فیلم Aquaman and the Lost Kingdom، دنباله فیلم پرفروش Aquaman (2018)، در تاریخ 20 نوامبر 2023 منتشر شد. این تریلر که توسط جیمز وان، کارگردان فیلم، کارگردانی شده است، حاوی تصاویر جدیدی از فیلم است که شامل اکشن، ماجراجویی و جلوه‌های ویژه خیره‌کننده است.

در این تریلر، شاهد حضور دوباره جیسون موموآ در نقش آرتور کوری/آکوامن، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم، برادر آرتور، نیکول کیدمن در نقش آتلانا، مادر آرتور، و یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا هستیم.

تریلر نشان می‌دهد که آرتور و مرا باید برای محافظت از هفت امپراتوری زیر آب از یک تهدید جدید به نام Black Manta متحد شوند. این تهدید جدید توسط شخصیت شرور جدیدی به نام Calypso رهبری می‌شود.

انتشار تریلر Aquaman and the Lost Kingdom با استقبال خوبی از سوی طرفداران مواجه شد. بسیاری از طرفداران از تصاویر اکشن و جلوه‌های ویژه خیره‌کننده فیلم تعریف کردند.

رکورد کمترین فاصله بین انتشار تریلر رسمی و اکران فیلم

تریلر Aquaman and the Lost Kingdom تنها 10 ماه قبل از اکران فیلم منتشر شد. این فاصله زمانی کوتاه‌ترین فاصله بین انتشار تریلر رسمی و اکران فیلم در بین فیلم‌های DC و ابرقهرمانی است.

پیش از این، کمترین فاصله بین انتشار تریلر رسمی و اکران فیلم در بین فیلم‌های DC و ابرقهرمانی متعلق به فیلم The Batman (2022) بود که 11 ماه قبل از اکران فیلم منتشر شد.

بودجه 205 میلیون دلاری

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom با بودجه 205 میلیون دلاری ساخته شده است. این فیلم یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های دی‌سی است.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom قرار است در تاریخ 17 مارس 2024 در سینماهای جهان اکران شود.

برخی از نکات قابل توجه در مورد تریلر
  • در تریلر شاهد حضور شخصیت جدیدی به نام Calypso هستیم که توسط ویولا دیویس بازی می‌شود. Calypso یک جادوگر قدرتمند است که در اساطیر یونانی به عنوان الهه دریاها و طوفان‌ها شناخته می‌شود.
  • در تریلر شاهد صحنه‌هایی از مبارزه آرتور و بلک مانتا هستیم. این دو شخصیت در فیلم اول نیز با یکدیگر مبارزه کردند و این بار نیز قرار است در یک نبرد حماسی با یکدیگر روبرو شوند.
  • در تریلر شاهد صحنه‌هایی از سفر آرتور و مرا به سرزمین گمشده آتلانتیس هستیم. این سرزمین در اساطیر یونانی به عنوان یک سرزمین افسانه‌ای شناخته می‌شود که در زیر آب قرار دارد.
انتظارات از فیلم

با توجه به استقبال خوبی که از تریلر صورت گرفته است، انتظار می‌رود که این فیلم نیز موفقیت تجاری و هنری فیلم اول را تکرار کند.

تریلر منتشر شده از این فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *