داستان دو قسمت بعدی فروزن در ادامه یکدیگر است.

فروزن

طبق گزارشات قسمت سوم و چهارم انیمیشن فروزن در کنار هم یک داستان بزرگ دو بخشی را روایت خواهند کرد.

این خبر که قسمت سوم و چهارم انیمیشن پرفروش فروزن در کنار هم یک داستان بزرگ دو بخشی را روایت خواهند کرد، برای طرفداران این انیمیشن بسیار هیجان‌انگیز است. این خبر در ابتدا توسط باب ایگر، مدیرعامل والت دیزنی، در مصاحبه‌ای با برنامه Good Morning America اعلام شد.

کارگردان دو قسمت اول، گفته بود قسمت سوم آنقدر حماسی و بزرگ است که ممکنه در یک انیمیشن جا نشود.

جِنیفِر لی، کارگردان دو قسمت اول فروزن، در مصاحبه‌ای با مجله Variety گفته بود که قسمت سوم این انیمیشن آنقدر حماسی و بزرگ است که ممکن است در یک فیلم جا نشود. او گفته بود که این فیلم یک داستان کاملاً جدید و مستقل خواهد داشت که به شخصیت‌های اصلی و دنیای آنها می‌پردازد.

احتمالات داستانی قسمت سوم و چهارم فروزن

با توجه به این اظهارات، می‌توان احتمالات مختلفی را برای داستان قسمت سوم و چهارم فروزن مطرح کرد. یکی از احتمالات این است که این دو قسمت به ادامه ماجراهای السا و آنا در آرندل بپردازند. آنها ممکن است با چالش‌ها و تهدیدات جدیدی روبرو شوند، یا ممکن است سفری جدید را آغاز کنند.

احتمال دیگر این است که این دو قسمت به گذشته السا و آنا بپردازند. آنها ممکن است در مورد گذشته خانواده خود و قدرت‌های السا بیشتر بدانند. همچنین ممکن است با شخصیت‌های جدیدی از گذشته آشنا شوند.

البته هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد داستان این دو قسمت منتشر نشده است. بنابراین، باید تا زمان اکران این انیمیشن‌ها منتظر ماند و دید که داستان آنها چگونه خواهد بود.

تاریخ اکران قسمت سوم و چهارم فروزن

قسمت سوم Frozen قرار است در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۲۵ اکران شود. تاریخ اکران قسمت چهارم هنوز مشخص نشده است، اما احتمالاً در سال ۲۰۲۷ اکران خواهد شد.

با توجه به این تاریخ‌ها، طرفداران Frozen باید حدود چهار سال منتظر بمانند تا ماجراجویی‌های جدید السا و آنا را تماشا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *