The Hangover 4!!!

The Hangover 4

بردلی کوپر: « پیشنهاد بازی در فیلم The Hangover 4 رو در یک چشم بهم زدن قبول می‌کنم.»

بردلی کوپر، بازیگر آمریکایی، در مصاحبه‌ای با مجله رولینگ استون، اعلام کرد که در صورت ساخت فیلم The Hangover 4، در آن بازی خواهد کرد.

او گفت: “من عاشق فیلم‌های The Hangover هستم و نقش فیل در این فیلم‌ها یکی از بهترین نقش‌های دوران بازیگری من بوده است. اگر فیلم The Hangover 4 ساخته شود، در آن بازی خواهم کرد. حتی اگر فقط یک صحنه داشته باشم، باز هم بازی خواهم کرد.”

فیلم The Hangover یکی از موفق‌ترین فیلم‌های کمدی تاریخ سینما است. این فیلم در سال ۲۰۰۹ اکران شد و داستان چهار دوست را روایت می‌کند که پس از یک شب جشن، همسر و بچه یکی از آنها را گم می‌کنند.

فیلم The Hangover 2 در سال ۲۰۱۱ و فیلم The Hangover Part III در سال ۲۰۱۳ اکران شدند. هر سه فیلم، موفقیت تجاری بزرگی کسب کردند.

با توجه به استقبال از فیلم‌های The Hangover، احتمال ساخت فیلم The Hangover 4 وجود دارد. اما هنوز هیچ خبری در مورد ساخت این فیلم منتشر نشده است.

اگر فیلم The Hangover 4 ساخته شود، بازگشت بردلی کوپر به این فیلم، خبر خوبی برای طرفداران این فیلم خواهد بود. کوپر در فیلم‌های The Hangover نقش فیل را بازی می‌کرد. فیل، یکی از چهار دوستی است که در این فیلم‌ها حضور دارند.

کوپر در سال‌های اخیر، در فیلم‌های موفق زیادی بازی کرده است. او برای بازی در فیلم American Sniper برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. او همچنین برای بازی در فیلم Silver Linings Playbook نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

بازی کوپر در فیلم‌های The Hangover، یکی از دلایل موفقیت این فیلم‌ها بوده است. او در این فیلم‌ها، نقشی کمدی و بامزه را بازی می‌کند و توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *