تعویق مجدد فصل دوم سریال The Last of Us

The Last of Us

فیلمبرداری فصل دوم سریال The Last of Us برای چندمین بار به تعویق افتاد

فیلمبرداری فصل دوم سریال The Last of Us که اقتباسی از بازی ویدئویی محبوبی به همین نام است، برای چندمین بار به تعویق افتاد. این سریال که قرار بود در ابتدا در ژانویه ۲۰۲۴ (دی ۱۴۰۲) فیلمبرداری خود را آغاز کند، ابتدا به دلیل اعتصابات اخیر انجمن SAG-AFTRA و اتحادیه نویسندگان آمریکا متوقف شد و قرار شد در ماه آینده (بهمن ۱۴۰۲) از سر گرفته شود.

با این حال، به تازگی اعلام شد که فیلمبرداری فصل دوم این سریال بار دیگر به تعویق افتاده است و این بار به دلیل برنامه کاری شلوغ پدرو پاسکال، بازیگر نقش جوئل، خواهد بود. پاسکال که به تازگی با بازی در سریال “مندلورین” (The Mandalorian) به شهرت جهانی رسیده است، در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فصل سوم این سریال است و به همین دلیل نمی‌تواند در تاریخ مقرر به فیلمبرداری فصل دوم سریال s بپیوندد.

بر این اساس، فیلمبرداری فصل دوم سریال از تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ (۲۰ فوریه ۲۰۲۴) آغاز خواهد شد و تا ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ (۹ سپتامبر ۲۰۲۴) ادامه خواهد داشت. این یعنی فصل دوم سریال احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

به دلیل این تعویق‌های پی در پی، برخی از طرفداران سریال ابراز نارضایتی کرده‌اند و نگرانند که این تاخیرها کیفیت سریال را تحت تأثیر قرار دهد. با این حال، سازندگان سریال اطمینان داده‌اند که این تاخیرها تأثیری بر کیفیت سریال نخواهد داشت و آنها همچنان به ساخت یک سریال با کیفیت و وفادار به بازی اصلی متعهد هستند.

دلایل احتمالی تعویق فیلمبرداری فصل دوم سریال The Last of Us

علاوه بر برنامه کاری شلوغ پدرو پاسکال، دلایل احتمالی دیگری نیز برای تعویق فیلمبرداری فصل دوم سریال وجود دارد. یکی از این دلایل، شیوع بیماری کووید-۱۹ است که همچنان در سطح جهانی ادامه دارد. این بیماری می‌تواند باعث ایجاد اختلال در روند تولید فیلم و سریال شود، به خصوص اگر یکی از بازیگران یا عوامل تولید به این بیماری مبتلا شود.

دلیل احتمالی دیگر، تغییراتی است که در فیلمنامه فصل دوم سریال ایجاد شده است. سازندگان سریال اعلام کرده‌اند که در حال بازنویسی بخشی از فیلمنامه هستند تا آن را با بازی ویدیویی The Last of Us: Part II هماهنگ کنند. این تغییرات می‌تواند باعث شود که فیلمبرداری سریال بیشتر طول بکشد.

انتظارات از فصل دوم سریال The Last of Us

فصل اول سریال با استقبال خوبی از سوی منتقدان و مخاطبان مواجه شد و توانست جوایز متعددی را از آن خود کند. این سریال به دلیل وفاداری به بازی اصلی و همچنین بازی‌های درخشان پدرو پاسکال و بلا رمزی مورد تحسین قرار گرفت.

انتظار می‌رود که فصل دوم سریال نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشد. این فصل که اقتباسی از بازی The Last of Us: Part II است، داستان الی و جوئل را پس از اتفاقات بازی اول دنبال می‌کند. این فصل احتمالاً پر از پیچش‌های داستانی و صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز خواهد بود.

با توجه به اینکه فصل دوم سریال هنوز در مراحل اولیه تولید قرار دارد، اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. با این حال، انتظار می‌رود که این سریال در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ منتشر شود و طرفداران سریال The Last of Us را به وجد بیاورد.

پیش از این نیز بیان شده بود که کیتلین دیور به فصل دوم این سریال پیوسته است که میتوانید اخبار آنرا از این بخش مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *