بازگشت رابرت داونی جونیور( استارک ) به MCU

مرگ استارک

در اوایل سال ۲۰۲۳، خبر بازگشت رابرت داونی جونیور به نقش تونی استارک در دنیای سینمایی مارول (MCU) منتشر شد. این خبر با واکنش‌های مختلفی از سوی طرفداران مواجه شد. برخی از طرفداران از این خبر ابراز خوشحالی کردند و برخی دیگر معتقد بودند که بازگشت استارک به MCU منطقی نیست.

کوین فایگی، رئیس مارول استودیوز، در واکنش به این خبر گفت: «نه قرار نیست استارک رو زنده کنیم. ما به لحظه ی پایانی مرد آهنین دست نمیزنیم، همه ما سال‌ها سخت کار کردیم تا به اون سکانس و لحظه برسیم. هرگز نمی خوایم اون سکانس جادویی رو بی اثر کنیم.»

فایگی همچنین گفت که بازگشت استارک به MCU به شکل دیگری خواهد بود: «ما هنوز در مراحل اولیه‌ی برنامه‌ریزی برای بازگشت استارک هستیم، اما می‌تونم بگم که قرار نیست او رو زنده کنیم. ما یه ایده‌ی خیلی جالب داریم که فکر می‌کنیم طرفداران ازش خوششون میاد.»

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد نحوه‌ی بازگشت استارک به MCU منتشر نشده است، اما برخی از طرفداران معتقدند که ممکن است او در قالب یک هولوگرام یا یک نسخه‌ی مجازی از خودش در فیلم‌های آینده MCU حضور داشته باشد.

به نظر می‌رسد که کوین فایگی و تیم مارول استودیوز به دنبال راه‌حلی هستند که هم رضایت طرفداران را جلب کند و هم به لحظه‌ی پایانی مرد آهنین احترام بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *