فصل دوم سریال هیلو

هیلو Halo

فصل دوم سریال هیلو، اقتباسی از مجموعه بازی‌های ویدیویی محبوب هیلو، از تاریخ ۸ فوریه ۲۰۲۴ (۱۱ بهمن ۱۴۰۲) از شبکه +Paramount پخش خواهد شد. این سریال در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۳ پخش شود، اما به دلیل همه‌گیری COVID-19، تولید آن به تأخیر افتاد.

فصل اول سریال هیلو با نظرات ضد و نقیضی از سوی منتقدان همراه بود، چراکه این سریال یک اقتباس دقیق از روی داستان بازی Halo نبود. با این حال، این سریال توانست به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های سرویس +Paramount تبدیل شود.

فصل دوم سریال هیلو قرار است داستان مستر چیف و کورتانا را در ادامه‌ی وقایع فصل اول دنبال کند. در فصل اول، مستر چیف با کورتانا برای نجات جهان از دست گروهی از بیگانه‌های مهاجم به نام Covenant متحد شدند. فصل دوم، این دو شخصیت باید با تهدیدات جدیدی روبرو شوند.

در دومین فصل سریال هیلو، بازیگرانی مانند پابلو شرایبر، جن تیلور، ناتاشا مک الهون، بوکیم وودبین، یرین ها، شبانه اعظمی، بنتلی کالو، ناتاشا کولزاک، دنی ساپانی، الیو گری، کیت کندی، فیونا اوشانسی، تیلان بیلی، جوزف مورگان و کریستینا رودلو به ایفای نقش خواهند پرداخت.

دیوید وینر، سازنده سریال Brave New World، به عنوان شورانر جدید در فصل دوم سریال Halo حضور دارد. وینر جایگزین استیون کین، شورانر فصل اول سریال هیلو، شده است.

انتظارات از فصل دوم سریال Halo

طرفداران سریال هیلو انتظار دارند که فصل دوم این سریال نسبت به فصل اول وفادارتر به داستان بازی باشد. همچنین، انتظار می‌رود که این فصل با اکشن و هیجان بیشتری همراه باشد.

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، به نظر می‌رسد که فصل دوم سریال هیلو از نظر داستانی و اکشنی نسبت به فصل اول پیشرفت‌های قابل توجهی داشته باشد. این سریال می‌تواند یکی از بهترین سریال‌های علمی تخیلی سال ۲۰۲۴ باشد.

پیش از این فصل اول این سریال در 9 قسمت تولید و پخش شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *