قسمت سوم مالیفیسنت

مالیفیسنت

آنجلینا جولی:«قسمت سوم فیلم ❞ مالیفیسنت ❞ ساخته میشود برنامه های خوبی با دیزنی برای این فیلم ریخته ایم.»

در تاریخ ۷ دسامبر ۲۰۲۳، آنجلینا جولی، بازیگر و کارگردان آمریکایی، در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها اعلام کرد که قسمت سوم فیلم ❞مالیفیسنت❞ ساخته خواهد شد. او همچنین گفت که برنامه‌های خوبی با دیزنی برای این فیلم ریخته‌اند.

جولی در این مصاحبه گفت: «من همیشه از بازی در نقش مالیفیسنت لذت می‌برم. او یک شخصیت پیچیده و جذاب است که داستان‌های زیادی برای گفتن دارد. من خوشحالم که فرصت دارم بار دیگر این نقش را ایفا کنم.»

او همچنین گفت: «ما با دیزنی در حال برنامه‌ریزی برای یک فیلم هیجان‌انگیز و پرماجرا هستیم. این فیلم داستان جدیدی از مالیفیسنت را روایت خواهد کرد که مخاطبان را شگفت‌زده خواهد کرد.»

تاکنون اطلاعات زیادی در مورد قسمت سوم فیلم ❞مالیفیسنت❞ منتشر نشده است. با این حال، انتظار می‌رود که این فیلم در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ اکران شود.

برخی از نکات قابل توجه در این خبر:
  • این خبر برای طرفداران فیلم ❞مالیفیسنت❞ بسیار هیجان‌انگیز است. این فیلم در سال ۲۰۱۴ اکران شد و با فروش بیش از ۷۵۰ میلیون دلار در گیشه، یکی از موفق‌ترین فیلم‌های دیزنی است.
  • بازگشت آنجلینا جولی به نقش مالیفیسنت خبر خوبی برای این فیلم است. جولی در دو فیلم قبلی ❞مالیفیسنت❞ بازی درخشانی داشت و توانست شخصیت مالیفیسنت را به یک شخصیت محبوب تبدیل کند.
  • انتظار می‌رود که قسمت سوم فیلم ❞مالیفیسنت❞ یک فیلم پرماجرا و هیجان‌انگیز باشد. دیزنی در ساخت فیلم‌های ❞مالیفیسنت❞ همواره به دنبال خلق فیلم‌های جذاب و سرگرم‌کننده بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *