قسمت چهارم یاران اوشن

قسمت چهارم یاران اوشن

جورج کلونی: «فیلمنامه قسمت چهارم یاران اوشن نوشته شده و واقعا از قسمت های قبلی بهتره و قراره همون گروه قدیمی رو جمع کنیم و بسازیمش. »

گفته شده پس از ۱۵ سال جرج کلونی، برد پیت و مت دیمون به کارگردانی مجدد استیون سودربرگ بازخواهند گشت تا این فیلم را برای اکران در ۲٠۲۶ آماده کنند.

در مصاحبه ای با مجله GQ، جرج کلونی اعلام کرد که فیلمنامه قسمت چهارم فیلم «یاران اوشن» نوشته شده است و او از آن بسیار راضی است.

وی همچنین گفت که قرار است همان گروه بازیگران اصلی فیلم های قبلی، یعنی جرج کلونی، برد پیت، مت دیمون، آن هاتاوی، کیت بلانشت، ریانا، Mindy Kaling، Sandra Bullock و Cate Blanchett در این فیلم نیز حضور داشته باشند.

کلونی در مورد فیلمنامه گفت: «فیلمنامه واقعاً عالی است. این فیلمنامه از قسمت های قبلی بهتر است و داستانی جدید و هیجان انگیز را ارائه می دهد.»

وی همچنین گفت که فیلمبرداری این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۴ آغاز شود و اکران آن در سال ۲۰۲۶ برنامه ریزی شده است.

بازگشت بازیگران اصلی فیلم «یاران اوشن» برای طرفداران این فیلم بسیار هیجان انگیز است. این فیلم ها در زمان اکران خود با استقبال خوبی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شدند و فروش بالایی داشتند.

انتظار می رود که قسمت چهارم فیلم «یاران اوشن» نیز بتواند موفقیت های قسمت های قبلی را تکرار کند و به یکی از فیلم های پرفروش سال ۲۰۲۶ تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *