فرانک دارابونت کارگردان دو قسمت آخر سریال چیز های عجیب

فرانک دارابونت کارگردان دو قسمت آخر سریال چیز های عجیب

رسما اعلام شد فرانک دارابونت کارگردان دو قسمت آخر سریال چیز های عجیب است. فرانک دارابونت (کارگردان فیلمهای رستگاری در شاوشنگ و مسیر سبز) پیش‌تر گفته بود به بازنشستگی نزدیک است!

در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳، شرکت نتفلیکس اعلام کرد که فرانک دارابونت، کارگردان فیلم‌های موفقی چون رستگاری در شاوشنگ، مسیر سبز، و مردی بر فراز ماه، دو قسمت از فصل پایانی سریال چیزهای عجیب را کارگردانی خواهد کرد. این خبر برای طرفداران این سریال هیجان‌انگیز بود، زیرا دارابونت یکی از کارگردانان برجسته و صاحب‌نام سینمای جهان است که آثارش همواره مورد تحسین منتقدان و مخاطبان قرار گرفته‌اند.

فرانک دارابونت کارگردان دو قسمت آخر سریال چیز های عجیب پیش‌تر گفته بود که به بازنشستگی نزدیک است، اما این خبر نشان می‌دهد که هنوز علاقه‌مند به کارگردانی است و از همکاری با برادران دافر، خالقان سریال چیزهای عجیب، هیجان‌زده است. او در این‌باره گفته است:

“من از همکاری با برادران دافر بسیار هیجان‌زده هستم. آنها استعدادهای فوق‌العاده‌ای دارند و سریال چیزهای عجیب یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی چند سال اخیر است. من مشتاقانه منتظر هستم که بخشی از این ماجراجویی باشم.”

همچنین برادران دافر تئوری طرفداران درباره اینکه کل اتفاقات سریال خواب و خیال است و هنگام بازی دانجنز اند دراگونز اتفاق می افتد و در قسمت آخر شخصیت ها سر از همان میز اول سریال در می آورند، را رد کردند و گفتند : مطمئن باشید این شکلی نیست و سریال رو اینگونه به پایان نمیرسانیم.

در سال‌های اخیر، تئوری‌های مختلفی درباره پایان سریال چیزهای عجیب مطرح شده است. یکی از این تئوری‌ها این است که کل اتفاقات سریال خواب و خیال است و هنگام بازی دانجنز اند دراگونز اتفاق می‌افتد. در قسمت آخر سریال، شخصیت‌ها سر از همان میز اول سریال در می‌آورند و مشخص می‌شود که همه چیز یک رویا بوده است.

برادران دافر، خالقان سریال، در مصاحبه‌ای با مجله ورایتی، این تئوری را رد کردند. آنها گفتند:

“ما می‌دانیم که طرفداران این تئوری را دوست دارند، اما مطمئن باشید این شکلی نیست. سریال چیزهای عجیب یک داستان واقعی است و ما آن را اینگونه به پایان نمی‌رسانیم.”

برادران دافر همچنین گفتند که هنوز در حال نوشتن فیلمنامه فصل پایانی سریال هستند و هنوز نمی‌دانند که چگونه آن را به پایان خواهند رساند. آنها گفتند:

“ما می‌خواهیم پایانی داشته باشیم که هم برای طرفداران و هم برای خودمان رضایت‌بخش باشد. هنوز نمی‌دانیم که چگونه آن را به پایان خواهیم رساند، اما مطمئن هستیم که پایانی هیجان‌انگیز و ماندگار خواهد بود.”

فصل پایانی سریال چیزهای عجیب قرار است در سال ۲۰۲۴ از شبکه نتفلیکس پخش شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *